Toon posts:

DVD RAM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit de aanschaf waard?

Rare vraag misschien maar wat kan ik er allemaal mee?

http://www.toshiba.com/taecdpd/products/features/SDW1111-Over.shtml

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
duh....

DVD's copieren (backuppen) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe zit het met die vage tray's enzo..

Kun je ook DVD's bakken die in een DVD player (bij de tv dus) kunt afspelen?

• Evink
  • Nu online
Ja, volgens mij wel

Verwijderd

"Verkrachting is eigenlijk onmogelijk.. Want meisjes lopen harder met hun rok omhoog, dan jongens met hun broek omlaag"

ik ben GEEN moraal ridder, maar jij bent misselijk... sorry |:(

Verwijderd

Topicstarter
Geen humor vandaag...

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Die DVD's in tray kunnen NIET zomaar in een DVD speler. Je zal de behuizing dan moeten slopen. Deze behuizingen zijn niet hetzelfde als de caddy's van vroeger.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op dinsdag 21 november 2000 10:42 schreef spaceben het volgende:
"Verkrachting is eigenlijk onmogelijk.. Want meisjes lopen harder met hun rok omhoog, dan jongens met hun broek omlaag"

Grapjes zijn inderdaad leuk, maar dit absoluut niet :(

• Evink
  • Nu online
Op dinsdag 21 november 2000 10:42 schreef spaceben het volgende:

:r ziek hoor!!!!

Verwijderd

Ik zou het afraden als ik jouw was, heb je gezien hoe de markt ervoor staat? In geen enkel huis aan huis krantje staat ook maariets van DVD-RAM. En als er wel een instaat rara waar kan je dan lege,beschrijfbare DVD-tjes kopen?
Mijn mening is: NIET DOEN!! Wacht er nog even mee en voor je het weet zijn ze voor de helft goedkoper en zijn ze net zo goed in omloop als CD-R (en een stuk beter!)

Verwijderd

Ik zou nog ff wachten met het aanschaffen van een DVD-RAM. Er zijn namelijk verschillende soorten beschrijvbare DVD's : DVD-RAM, DVD-RW, DVD-RW+ and so on. Ze zijn stuk voor stuk van verschillende fabrikanten (of enkele bij elkaar) maar NIET onderling uitwisselbaar!!!! :(
Hier is nog geen standaard in, ik zou eerst wachten tot er 1 (één!) standaard is, net zoals gewone DVD's...wat waarschijnlijk wel een poosje kan duren :'(
Pagina: 1