Even een kleine reclame post voor mensen in het midden van het land (of verder als je verder wilt rijden
)
op www.teamxl.nl staat veel meer informatie maar het komt hier op neer:
Een niet al te grote lan pary van 46 man in het midden van het land, in Houten vlakbij Utrecht. Sfeer is uitstekend, veel gaming (ook leeching maar da's eerste uurtje ofzo en tijdens eten
).
Het is vanaf 23 mei 21.00 uur t/m 24 mei 21.00 uur en de belangrijkste spellen die gespeeld worden zijn bf1942 rtr / dc en cs (met warcraft mod).
Zijn nog een aantal plaatsen over, dus als je zin hebt!!!
PS. Ja ik heb in 'schop een modje' gepost en nee geen reactie na een dag, dus ik hoop op weinig bezwaar
Als beetje snel soz ,maar anders zijn alle plaatsen misschien vergeven en heeft deze post geen zin meer
op www.teamxl.nl staat veel meer informatie maar het komt hier op neer:
Een niet al te grote lan pary van 46 man in het midden van het land, in Houten vlakbij Utrecht. Sfeer is uitstekend, veel gaming (ook leeching maar da's eerste uurtje ofzo en tijdens eten
Het is vanaf 23 mei 21.00 uur t/m 24 mei 21.00 uur en de belangrijkste spellen die gespeeld worden zijn bf1942 rtr / dc en cs (met warcraft mod).
Zijn nog een aantal plaatsen over, dus als je zin hebt!!!
PS. Ja ik heb in 'schop een modje' gepost en nee geen reactie na een dag, dus ik hoop op weinig bezwaar
[ Voor 12% gewijzigd door reddevil op 11-04-2003 10:26 ]