TeamXL Lan: 23/24 mei

Pagina: 1
Acties:

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
Even een kleine reclame post voor mensen in het midden van het land (of verder als je verder wilt rijden :) )

op www.teamxl.nl staat veel meer informatie maar het komt hier op neer:
Een niet al te grote lan pary van 46 man in het midden van het land, in Houten vlakbij Utrecht. Sfeer is uitstekend, veel gaming (ook leeching maar da's eerste uurtje ofzo en tijdens eten >:) ).
Het is vanaf 23 mei 21.00 uur t/m 24 mei 21.00 uur en de belangrijkste spellen die gespeeld worden zijn bf1942 rtr / dc en cs (met warcraft mod).

Zijn nog een aantal plaatsen over, dus als je zin hebt!!!

PS. Ja ik heb in 'schop een modje' gepost en nee geen reactie na een dag, dus ik hoop op weinig bezwaar O-) Als beetje snel soz ,maar anders zijn alle plaatsen misschien vergeven en heeft deze post geen zin meer ;)

[ Voor 12% gewijzigd door reddevil op 11-04-2003 10:26 ]

Verwijderd

Lijkt me leuk, helaas is houten een beetje ver,... Aan de kust hier worden niet veel van die leuke en grote party's georganiseerd, meer een beetje met 10 man bij iemand thuis... ;(
:) Organisseer meer door het hele land :) Lan is a way of life :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
reddevil > volgende keer gaat hij dicht :/

[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 11-04-2003 12:10 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Is wel erg valkbij (Nieuwegeiner meld zich). Maar gamen doe ik niet, ben meer een leechor/burner. Dus ik sla maar over :)

Ey!! Macarena \o/

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06
(ook leeching maar da's eerste uurtje ofzo en tijdens eten ).
geloof me maar als ik zeg dat er veel meer geleeched zal worden (aan nemend natuurlijk dat er genoeg is).
laatst een lan met 20 mensen gehad (maar ook op grotere), kep meer geleeched dan gegamed (DC++ aan en ff rondje lopen, socializen enz).

Bier, Whiskey en Metal!!