Piepend modem

Pagina: 1
Acties:

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb twee verschillende modems die ik gebruik om te Internetten en te telebankieren, een intern modem en een USB-modem. Het lukt soms echter niet om een verbinding te maken, de modems gaan na het kiezen van een nummer dan piepen, eerst met een bepaalde fluittoon en even later met een toon met een wat hogere frequentie, in plaats van te 'ratelen'. Het rabobank programma meldt dan dat het resetten van het modem niet is gelukt. Dit alles onder Windows 2000 Pro.

Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Ludewig op 11-04-2003 08:28 ]

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58

Hu9o

Schokkend

Het rabobank programma staat zeker op het andere modem ingesteld, en die heb je zeker los gekoppeld van je computer??

Dat piepen zoals jij dat noemt is wel normaal hoor. Je kunt het ook uit zetten als je dat wilt. En het is ook normaal dat er per server waar je mee verbind een ander geluid te horen is.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hu9o schreef op 11 April 2003 @ 07:56:
Het rabobank programma staat zeker op het andere modem ingesteld, en die heb je zeker los gekoppeld van je computer??
Ik heb het met allebei de modems geprobeerd.
Dat piepen zoals jij dat noemt is wel normaal hoor. Je kunt het ook uit zetten als je dat wilt. En het is ook normaal dat er per server waar je mee verbind een ander geluid te horen is.
Het ratelen is wel normaal, maar deze vage fluittonen niet. Hij maakt dan ook geen verbinding.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason