[WinAmp] Probleem met veel files in library

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Ik draaide met groot plezier WinAmp 2.90 heerlijk die verse MediaLibrary.

Nu ben ik sinds afgelopen zaterdag bezig met het taggen van al mijn MP3's. Nogal baggerwerk maar de aanschaf van Tag & Rename hielp een hoop. Het onbreken van kinderen die ik kon uitbuiten om het voor me te doen zat er helaas niet in.

Heb nu 1 aparte HD gekocht die in mijn tweede PC hangt en via het netwerkje is dat zeg maar mijn jukebox. Allemaal geen probleem.

Echter nu had ik 10666 titels in mijn Winamp 2.90 library. En dat ging dus niet goed. Wanneer ik bestand weggooide kreeg "cooperative request out of range". OK, ik begrijp best, het zijn niet weinig files, maar ok. Toen Winamp 3 geprobeerd. Dat gaat al beter, maar weer knalde Winamp 3 er na wat scrollen uit.

Support form op de Winamp-site stuurt mail naar ongeldig adres en het forum daar ligt er uit dus ik dacht misschien heeft hier iemand een tip. Mocht het geen bug zijn maar aan mezelf liggen.

Wat wel werkt, Windows Media Player, daar zitten nu 11667 items in (nog even verder wezen taggen).

Voor de mensen die het hebben over geheugengebruik etc.. met mijn library geladen:

WinAmp 2.90: zo'n 41MB
WinAmp 3: zo'n 35 MB
Windows Media Player: 32 MB

Dus al dat gedoe over WinAmp 3 lomp etc... het is maar relatief. Boeit me ook niet overigens.

Mocht iemand een heldere tip hebben.. let me hear! _/-\o_

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
En ik zeg schop.. ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn