Toon posts:

tv chip niet gezien????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuw systeempje gekocht en nu kan ik geen films meer op tv kijken.
Heb videokaart in anders systeem geprobeerd en daar zag ie de tv chip meteen.
Heb de laatste nvidia drivers geprobeerd maar geen geluk :(
pc: amd 2700+
512 Mb ram
asus v8460 ultra deluxe ti4600 128 mb (ja met tvout)
asus A7V8X moederbord

Verder werkt alles perfect alleen de tv out niet.
Suggesties?????

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat doet hij niet; en welke drivers heb je op beide systemen geprobeerd? Welke windows versie heb je het op geprobleerd? En op welke draajde je oude systeem? Heb je zelf je beeldschermeigenschappen al gecontroleerd ?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
heb de laatste nvidia detonator drivers geprobeerd onder windows xp bij beide systemen (43.45).
In de eigenschappen voor t beeldscherm zou hij dan bij de Gf4 ti4600 tab aanmoeten geen welke tv chip hij ziet. Daar ziet ie alleen welke grafische processor hij ziet en welk irq nummer hij heeft. In dat andere systeem (amd 1200+) zietn hij die tv chip wel meteen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je dit al geprobeerd?

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde kaart: een asus V8460 deluxe. Je hebt dan wel de gewone drivers geïnstalleerd, maar je moet van de Asus driver CD effe de WDM capture drivers installerren. Als dat gebeurd is moet ie werken. Wel de Pal versie installeren! Maakt niet veel uit welke pal. Bij mij werken ze allemaal.

edit:

oeps effe verkeerd gelezen, maar al de originele asus drivers geprobeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 21:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik de WDM Capture driver van nvidia geinstalleerd,
ben iets verder, want hij geeft hem al aan in apparaatbeheer.
Alleen is nu het probleem dat hij een fout geeft (Code 10)
en hij werkt nu dus nog steeds niet.

Verwijderd

de WDM capture driver is toch alleen voor die bus als invoer te gebruiken?

op mijn Ti4200 met de laatste omega drivers (anders is me tv out beeld niet lekker scherp) werkt zonder problemen

Verwijderd

Topicstarter
Ok nu heb ik de detonater driver van nvidia gedeinstalleerd en de omega driver
geinstalleerd. Nu geeft hij wel de optie kloon in beeldscherm eigenschappen,
alleen ziet hij mijn tv nog niet en kan dus nog steeds geen beelden van pc naar tv
verzenden. Ook ziet TvTool de tv nog niet.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu alle suggesties geprobeerd, maar nog steeds krijg ik de tv - out niet aanj de gang.
Heb al wel meer opties in beeldschermeigenschappen, maar als ik de optie kloon of naar tv overschakel, krijg ik nog geen beeld op tv.

Verwijderd

Zelfs als TvTool je tvout niet herkent, wil dat niet zeggen dat deze het niet doet..
Gewoon opstarten dus, ok klikken bij de vragen/meldingen van TVtool en gewoon op het TV icoontje klikken. je kunt (zoals ik) geluk hebben.
Ik zal niet zeggen dat dit is zoals het moet gaan, maar als het werkt. werkt het.

Als het niet werkt en je monitor wel nog zwart is, druk dan op ctrl+alt+f3 omt erug te schakelen naar monitor.
Pagina: 1