Toon posts:

fonts?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
allo, ik heb dus net debian geinstalled met kde 3.1..
Nu zit ik met een 'probleempje' like mijn fonts zien er niet echt mooi uit
voorbeeldje : http://www.quotenet.org/snapshot1.png
Hoe kan ik dit verhelpen? heb al gezocht op google ed. en in controle center wou het ook niet.. wie kan mij helpen?

Verwijderd

wat meer informatie mag ook wel... en heb je uberhaupt wel poging tot zoeken naar informatie gedaan om dit probleem op te lossen???

kijk naar onderdelen in je XFree Configuration File bijvoorbeeld of freetype wordt geladen en/of er truetype FontPaths aanwezig.... naast freetype denken aan div artikelen als bytecode enzo...

echter dit kan wel een interessante topic worden naar aanleiding van hoe iedereen zijn smooth fonts voor elkaar heeft gekregen er zijn immers meerdere wegen naar Rome waarbij freetype oa op meerdere manieren kan worden ingezet...

Verwijderd

NOS policy - updated 01/04/03

Met jouw post kunnen we helemaal niets. Aan een screenshot kunnen we echt niet de details over jouw configuratie te weten komen. Zelf toon je ook niet echt iniatief, en daarom gooi ik dit topic op slot. Lees bovenstaand draadje eens door, en ga eens aan de slag met je systeem. Als je er dan echt nog niet uitkomt, mag je natuurlijk altijd weer een nieuw (informatief!!) topic te openen over je probleem. Succes :)

Dit topic is gesloten.