Ik draai sinds een paar minuten de nieuwe stable release van opera (7.10, dus GEEN beta), en had in m'n vorige versie (7.03) naast een google search ook de GoT search ingebouwd in de search.ini file. (zie ook Opera GoT search knop?). Nu heb ik dus het volgende in m'n search.ini toegevoegd
Maar ik vind de GoT search gewoon _niet_ terug in de search lijst. Sterker nog, de search die eerst op plaats 2 stond (all the web search) blijft gewoon vrolijk staan. Ik heb al opera afgesloten en opnieuw opgestart, cache geleegd, key "o" gebruikt, maar het wil niet helpen.
Iemand een idee? Trouwens, iemand een werkende search string voor de "nieuwe" gotsearch, want zoals je ziet gebruikte ik nog steeds de omegasearch.
Opera 7.10 final is trouwens hier te downen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| [Search Engine 2] Name=G&oT URL=http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega?P=%s Query= key=o Is post=0 Has endseperator=0 Encoding=iso-8859-1 Search Type=16 Verbtext=17063 Position=-1 Nameid=0 |
Maar ik vind de GoT search gewoon _niet_ terug in de search lijst. Sterker nog, de search die eerst op plaats 2 stond (all the web search) blijft gewoon vrolijk staan. Ik heb al opera afgesloten en opnieuw opgestart, cache geleegd, key "o" gebruikt, maar het wil niet helpen.
Iemand een idee? Trouwens, iemand een werkende search string voor de "nieuwe" gotsearch, want zoals je ziet gebruikte ik nog steeds de omegasearch.
Opera 7.10 final is trouwens hier te downen.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs