HK 3270 Reciever kwalitatief voldoende?

Pagina: 1
Acties:

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:18
Omdat je met deze 'hobby' nooit klaar bent ben ik op dit moment een beetje aan het rondneuzen naar nieuwe speakers.
Mijn huidige setup is de HK 3270 Reciever ( link ) met 2x B&W DM-302.

Bij het zoeken naar eventueel nieuwe speakers wil ik in ieder geval de volgende merken / types beluisteren:
- B&W DM-603
- B&W DM-604
- Tannoy Revolution R2
- Tannoy Revolution R3
(dan hebben jullie een beetje een idee in welke categorie / prijsklasse ik zoek)

Nu heb ik voor jullie de volgende vragen:
- Is mijn huidige reciever kwalitatief voldoende om deze speakers aan te sturen?
- Welke merken matchen over het algemeen lekker met Harman Kardon?

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 09:07

TdV

Ik heb net een harman kardon systeem 1500 met nu nog tannoy r1 en mn tannoy r2 en rc zijn onderweg. Werkt erg goed vind ik maar dit is wel een surround receiver. Stereo is wel beter dus ik denk dat dit een goede combinatie is. Harman kardon is schijnbaar iets warm qua geluid (marantz is warmer) en ik vind dat erg goed klinken met tannoy boxen uit deze serie maar je moet het toch beluisteren om je voorkeur vast te stellen.

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:18
Oke, dus ik kan mijn huidige reciever gewoon blijven gebruiken als ik eventueel deze speakers aan zou schaffen...

Dan zit ik alleen nog met het volgende dillemma: "Een mooie sub aanschaffen en die combineren met mijn huidige DM 302's of mooie nieuwe zuilen kopen" (zucht... 't wordt weer lastig...) :|

Waar zouden jullie voor gaan???

[ Voor 10% gewijzigd door Bashy op 11-04-2003 20:40 ]

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 09:07

TdV

Voor muziek is een sub-sat set niet ideaal; voor films weer wel. Verder zou ik niet zo snel speakers upgraden als je tevreden bent over je DM302's. Als je dat niet bent zal een nieuwe sub ook niets uitmaken en dan zou ik nieuwe speakers gaan kopen.