Toon posts:

Virus in SYSTEM32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mjah , ik heb dus virussen , allemaal in men system32 map , files zoals WinGate.exe en winhelp.exe zijn infected , ma ook IEXPLORER.exe is ook infected , ik heb men antivirus laten runnen , maar die kan de virusse nie verwijdere
naam van virus : WORM_LOVGATE.F

is dit virus gevaarlijk en hoe kan ik dit oplossen ?!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

eagle

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 11:45
Zoek en gij zult vinden
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Hier staan talloze progsels om dit probleem op te lossen lukt het dan nog niet stuur dan een mailtje naar symantec zij hebben altijd wel een oplossing

May Lyssa aid you

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

SARC is je vriend: W32.HLLW.Lovgate.G@mm

[ Voor 1% gewijzigd door Daedalus op 10-04-2003 23:40 . Reden: Damn, weer te laat...moet toch echt sneller leren tikken... ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat moet ik met virussen?
Probeer de tips die hier gegeven staan eens, bijvoorbeeld online virusscan, of zoeken naar een removal tool :).

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gebruikt , ik laat hem scannen , op het einde zegt ie dat ie niets vind , ik laat antivirus nog eens scannen en die vind ze terug allemaal

• StormZ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

StormZ

koekie?

Handige link naar veel removal tools
Deze is eigelijk best wel hendy om te bookmarken :)

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

idd, zoeken, ... een oplossing die je dan waarschijnlijk zult vinden is bijvoorbeeld: rebooten in dos mode en dan met een command line scanner scannen en virussen verwijderen (heb je minder bestandsvergrendelingen :) )

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Start iig eens op in veilige modus en probeer het nog eens. Welke van de gegeven documenten heb je btw gelezen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lijkt me logisch.
hier staat exact in stappen wat je moet doen om hem op een juiste manier te verwijderen. Alleen maar ff het tooltje starten is niet genoeg zoals nu wel blijkt. :Z

🌞🍃

Pagina: 1