hallo ik heb wat zitten dingesen met photoshop voor me bedrijfje.
Wat vinden jullie van mijn soep?
Wat vinden jullie van mijn soep?
[ Voor 54% gewijzigd door holoX op 10-04-2003 23:31 ]
Oh.. en waar zie ik hier dan bijvoorbeeld webservices in terug?Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 23:27:
.dotBlue moet webservices gaan bieden.
bijv Webdesign.Blue maja ik ga niet alles verklappen wat ik ga doen
Icons are overrated
Dit is helemaal geen kaal logo. Probeer de boel niet te verbloemen met nutteloze graphics en leg gewoon je logo bloot zoals je het ECHT wil gaan gebruiken. Op zich zit er genoeg kracht in om als vector-illustratie overeind te blijven, maar door de onzin eromheen kan ik daar nu geen duidelijk beeld van krijgen.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 23:29:
dit is het kale logo voor print ongeveer. Voor de site pas ik het een en ander aan natuurlijk
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dat bedoel ik. Das dus verbloemen. Zoek dan naar een vorm waarbij het niet "helemaal leeg" is, bijvoorbeeld door die cirkel geen vast onderdeel van het logo te laten vormen. Die typografische elementen zijn misschien voldoende.
Je vraagt wat ik ervan vind, en dit vind ik ervan. Als het een avondje rommelen is, post het dan niet.Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 23:34:
hmm ja kaal niet helemaal nee ach ik zit te veel te heen en weren lolz. Dit is meer voor web maar ook voor print alleen voor print dan weer niet helemaal zo. Dat plaatje haal ik dan wel weg en voor briefpapier ga ik er nog een stuk uitknippen.
Ik ben nog maar 1 avondje bezig mensen, kan niet alles al afhebben. niemand heeft trouwens nog gezegd of ie het mooi vind...
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Getting there...Probeer nu nog verder te gaan. Laat die melkglasvlakken ook weg. The Bare Essentials, daar draait het om. Als dat werkt kun je er altijd nog een leuke foto bijzetten.
[ Voor 28% gewijzigd door Nozzman op 10-04-2003 23:54 ]
Arrived anxious, left bored
Eindelijk iemand beetje positiefVerwijderd schreef op 10 april 2003 @ 23:52:
Nu die twee rare vierkante vlakjes nog weg, en ik zou je slogan dichter tegen .dotBlue aanzetten denk ik, en niet cursief.
Verder ziet het er grappig uit, maar niet imho meteen herkenbaar als "webservice logo". Hoeft ook niet natuurlijk, ik vindt dit er al beter uitzien als dat van de meeste beginnende IT bedrijven.

Dit topic is gesloten.
![]()