Op de site van GigaByte vind je onder deze link, informatie over een nieuw moederbord wat gebruik maakt van de Intel 875P chipset. Een chipset waarvan op de site van Intel slechts 1(!) artikel te vinden is, die ook nog eens alleen toegankelijk is voor de pers én onder NDA staat. (GigaByte maakt een foutje
)
Dit moederbord ondersteunt de nieuwe 800MHz Quad Pumped Bus processoren van Intel in combinatie met Dual Channel DDR400 tot 4GB
FF een plaatje voor het geval GigaByte 'm in de tussentijd van hun site haalt:

Naar mijn mening is de Intel 875P de chipset om naar uit te kijken als men over niet al te lange tijd wil upgraden.
Ik heb 'm ook al in de meuktracker gedumpt maar mocht íe om de één of andere reden niet op de fp komen (hoor ik daar NDA?
) dan maar via hier.

Dit moederbord ondersteunt de nieuwe 800MHz Quad Pumped Bus processoren van Intel in combinatie met Dual Channel DDR400 tot 4GB
FF een plaatje voor het geval GigaByte 'm in de tussentijd van hun site haalt:

Naar mijn mening is de Intel 875P de chipset om naar uit te kijken als men over niet al te lange tijd wil upgraden.
Ik heb 'm ook al in de meuktracker gedumpt maar mocht íe om de één of andere reden niet op de fp komen (hoor ik daar NDA?
[ Voor 29% gewijzigd door NitroX infinity op 11-04-2003 10:36 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry