Toon posts:

petitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het niet wat zijn om een petitie te houden om bijv. KPN of de OPTA proberen over te halen op het instellen van een apparte tarieven voor internet? We kunnen nu wel allemaal blijven kankeren op KPN, hoe ze ons hun schulden laten afbetalen, maar we kunnen actie ondernemen... Wie lijkt dit een goed idee?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

mij best :P denk alleen niet dat het helpt... ze luisteren waarschijnlijk toch niet |:(

Verwijderd

je hebt mijn stem

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

die van mij ook.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Mooi. Ik heb zelf geen verstand van HTML dus als iemand wil helpen met het opzetten van een form voor de petitie moet ie mij maar ff mailen: fl.tak@quickon... euh... fltak@studenten.net :)

Ik ben nieuwsposter voor t.net dus ik kan het metteen op de voorpagina zetten :)

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Hoe zit dat eigenlijk met ISDN? Maakt het voor de KPN betreft netwerkbelasting uit op ik 1 MB in een uur verstuur of 20 ?

Zo, ja stel ik een tarief voor waarbij bedrag afhankelijk is van de eigenlijke netwerkbelasting en niet van de online tijd. (is volgens mij veel voordeliger als je tweakers.net/nieuwsgroepen leest)

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:22
Tsja, ik ben het er wel mee eens hoor, maar het feit blijft dat als je veel online bent je toch zo'n poort bezet houdt en die kosten nu eenmaal veel geld. Duizend piek per stuk hoorde ik toch? Met 75 * 4 piek per 4 klanten per maand duurt het toch wel even voordat je die investering terug verdient. Dat zal ook wel een gedeeltelijke reden zijn voor de neergang van QOL.

.... tsja, QOL heeft er nog wel een paar poorten over voor een prikkie denk ik :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1