LAN guard

Pagina: 1
Acties:

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 11:45
Hoi mensen ik gebruik het progamma LAN guard network scanner om te kijken of mijn pc goed is beveilig dit progamma is heel erg aan te raden
hier te halen: http://www.webattack.com/...lnow.dll?Inc=No&ID=101968
Maar als ik bij dit progamma een i.p. adress inscan en er vervolgens een vind kan je een paar leuke opties doen zoals degene zijn computer opnieuw opstarten of een berichtje zenden.
Maar ook al heb je geen virus scanner of firewall altijd weigerd hij de toegang om een syteem af te sluiten.
mijn vraag is waar kan dit aan liggen??

May Lyssa aid you

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:08
omdat je dan waarschijnlijk geen rechten op die pc hept .. beetje kut neem ik aan als je pc ineens uit gaat he ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zal inderdaad gebruik maken van de standaard Windows Administrator rechten die je op dat systeem dan niet hebt. Ook kan het zijn dat deze routines zijn geschreven voor Windows 95 oid :+ Test het eens door als Administrator op localhost te scannen :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:08
Spider.007 schreef op 10 april 2003 @ 23:04:
snip
Test het eens door als Administrator op localhost te scannen :?
of 172.0.0.1 ... en dan Afsluiten ... :+ :Y)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

G4E-PARAD0X schreef op 10 april 2003 @ 23:05:
[...]

of 172.0.0.1 ... en dan Afsluiten ... :+ :Y)
:P je bedoeld 127.0.0.1 :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Ik denk dat de rechten een probleem zijn... ik zou zo iemand die me PC wilt afsluiten ook geen rechten geven :P

Kijk hier is naar. Bij mij werkt her overigens prima!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 11:45
Ja idd het ligt aan de admin rechten maar ook als iemand op windows gewoon een acount aanmaakt zonder wachtwoord kun je nog niet een zijn pc afsluit en is dit dan ook niet mogelijk met een progamma als netbus of sub7??

By the way Download geen sub 7 of netbus er zit een patch progsel bij en als je die opent is gelijk je hele pc verneukt dit progamma draait op de achtergrond mee in windows en stelt pooten open zodat ander sub7/netbus gebruikers er in kunnen.
Norton internet security waarschuwt metteen ook al voor een trojan-horse :( als je het opent
en als je dan vervolgens inscant met languard heb je zo toegang tot iemands pc.

Enne denkt niet dat ik probeer te hacke ofzo ik probeer alleen een netwerk te beschermen en ben een beetje n00b op dit gebied dus ik probeer een paar dingen uit.

(zou 127.0.0.1 wel willen afsluiten maar ik denk dat zij mij geen rechten geven Waren we eindelijk van die misselijke dingen af >:) )

[ Voor 9% gewijzigd door 2020Media op 10-04-2003 23:33 . Reden: een ppar misselekke taalvouten ]

May Lyssa aid you

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tripple-X schreef op 10 april 2003 @ 23:23:
(zou 127.0.0.1 wel willen afsluiten maar ik denk dat zij mij geen rechten geven Waren we eindelijk van die misselijke dingen af >:) )
127.0.0.1 = Localhost = je eigen machine ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1