Toon posts:

T&L not supported

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na aanschaf van indiana jones emperors tomb doet het spel het niet op mijn hercules 4500xt omdat er op die kyro kaart geen t&l opzit , ik heb hier en daar gelezen dat hier een soort emulator voor is iemand enig idee waar die te vinden is ?
Als ik de systemtest doe met het spel zegt die dat ik t&l mis nu heb ik een pc van net 1,5 jaar oud en ben niet van plan weer een nieuwe kaart aan te schaffen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

3D Analyzer misschien? Is een beetje brakke software, maar wie weet.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Emulator voor T&L? Nog nooit van gehoord eerlijkgezegd. Waar heb je dat gelezen dan? En ook al is er een emulator.. ik denk dan nog dat de snelheid van de kaart dan verre van speelbaar is (in negatieve zin). Dus heb niet al te veel hoop ;)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 10 april 2003 @ 22:30:
Emulator voor T&L? Nog nooit van gehoord eerlijkgezegd. Waar heb je dat gelezen dan? En ook al is er een emulator.. ik denk dan nog dat de snelheid van de kaart dan verre van speelbaar is (in negatieve zin). Dus heb niet al te veel hoop ;)
TNL capable 3d card? deze had ik algevonden maar de links doen het niet.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

http://www.tommti-systems.com/

http://www.gta3mods.de/cg...d.pl?file=3danalyzer-v174

Deed bij mij pixel shader testen met een TNT2 en 3D Mark :)

[ Voor 42% gewijzigd door Wekkel op 10-04-2003 22:38 ]

Verwijderd

wel vreemd trouwens dat die game t&l eist.dat word dan toch(langzamer weliswaar)gewoon door de processor gedaan..?

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Op zich zou een 1 Ghz CPU al heel wat standaard T&L werk alla GF2 sneller moeten kunnen. Als het programmeerbaar werk wordt, blijft de CPU wel ernstig achter.

Verwijderd

Topicstarter
Analyser geprobeerd spel start wel door maar krijgt dan tal van foutmeldingen ik hoop dat ze hier een patch voor uitbrengen anders moet ik hem weer ruilen |:(

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Misschien zou je kunnen overwegen alsnog een iets nieuwere video kaart te kopen?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1