Toon posts:

kabels aansluiten Sapphire Radeon 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK heb kort geleden mijn Asus Geforce 4 ti 4600 omgeruild wegens fan probleem voor een Sapphire Atlantis (goed idee of niet zo'n goed idee?)

Maar nou zitten er twee kabetjes aan de kaart en die zaten er niet op bij mijn Asus. Dus waar moet ik die kabeltjes van de Sapphire kaart nu op aansluiten, want dat staat niet in de handleiding.

..dus weet iemand dat?

Ik zit ook eigenlijk te twijfelen of dit wel een goed idee was om de asus te hebben geruild voor een Radeon 9700 en niet voor een andere Gf4 ti 4600.

Iemand ervaringen met de Sapphire Ati Radeon 9700 PRo (bv zijn de drivers goed, werkt de kaart goed met nextgen spellen zoals Unreal 2 en trekt de Sapphire Ati Radeon 9700 Pro een Asus Gf4 ti 4600 eruit in games als Unreal 2 en Splinter Cell, Morrowind, etc)

Verwijderd

2 kabeltjes?
ik denk dat er 1 aan een hd powerstekker(molex) moet en dan aan de radeon.
die ander is misschien een alternatief met floppystekker ofzo..?

Verwijderd

de r9700 = sneller als de gf4 ti 4x00..

en idd ik denk dat het een molex is

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

ADDITIONAL POWER CONNECTION REQUIREMENTS

The Radeon 9700Pro must be connected to the computer? power supply to meet its performance and high-speed memory requirements.
In order to supply the ATI Graphics Accelerator card with the necessary power, we have included the Power Extension Cable.
Use the Power Extension Cable to connect the Radeon 9700Pro to the computer? hard Drive power connector.

1. Remove the power cable from the hard drive.
2. Connect the 4-pin connector of the Power Extension Cable to the Radeon 9700Pro power connector.
3. Connect the Power Extension Cable to the power supply connector.
4. Connect the Power Extension Cable to the Hard Drive connector.
Staat zo op hun site, en ik durf te wedden ook in je boekje..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je nou even beschrijft/uitzoekt WELKE kabeltjes erbij zitten.. dit schiet niet op zo. En voor ervaringen met die kaart is dus het Radeon topic.

Als je er echt niet uitkomt (nadat je zelf de nodige moeite gedaan hebt) kan je een nieuw topic openen (lees dan eerst * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even goed door).

Dit topic is gesloten.