[plasma]Harsper. Wie kent het, en is het iets?

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:01
Goed, ik kan voor een leuk prijsje aan deze plasma tv komen :

Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/hp4200.gif

http://www.eynstein.nl/a/2769.html

En dit is een link naar de harsper site zelf over het paneel :

http://www.harsper.com/eng/product/pdp_index.htm

De belangrijkste vraag is of het wat is. Zijn de specificaties een beetje goed? Het paneel is van samsung wat natuurlijk wel vertrouwd klinkt. De box (tuner?) komt van harsper wat me nou net weer helemaal niks zegt.... :)

Via google kom je ook heel weinig tegen helaas, dus probeer ik het hier even.... :P

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Specs staan toch op de site? :?

Een beetje googlen kan ook geen kwaad trouwens.

Edit:
er staat zelfs een link onderaan die pagina man!

[ Voor 27% gewijzigd door Plague op 10-04-2003 22:27 ]

• stylezzz
Specs zie ik ook wel staan ja. Maar de vraag is meer of het ook ECHT iets is, google kon me niet echt verder helpen......

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:21
Pas goed op, kans is groot dat dit oude types zijn die goedkoop gedumpt worden door Samsung. Try before you buy zou ik zeggen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• stylezzz
Dacht ik ook al. Maar aangezien het hier een passief gekoeld type bereft heb ik niet echt het idee dat het al een oud ontwerp is....

Verwijderd

*rillingen*

heb hier een elcheapo harsper 17" monitor staan, echt een barfbak
geen idee of al hun spul zo weinig voorstel....

maar als je zo'n bak geld te besteden hebt, zou ik het niet aan een Target/Harsper combi doen... veel show, weinig lol is mijn mening!

• stylezzz
Hehehe, daarom. De link met de firma 'target international' bezorgde ook mij wat koude rillingen...... :P

Verwijderd

precies!

maar de specs zijn wel :9~ , ben alleen zo bang altijd dat het dan snel stuk is...
paar dooie pixeltjes is in de meeste gevallen nog net niet genoeg reden om hem terug te brengen :(

Zou dat heel goed uitzoeken! En ff in een winkel checken of hij er in het echt net zo strak uit ziet als op het plaatje!!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 17:16

jasjenl

Liab A Tymo

Mja, die specs kan ik nou niet echt mee weglopen: 't ding heeft maar een resolutie van 480 verticaal, dus als je ooit een keer 720p zou willen gaan weergeven, kan ie dat niet native aan. Als je voor plasma gaat, zou ik toch minstens voor een verticale resolutie van > 700 gaan (zoiets bijvoorbeeld). En er zijn nog niet veel plasma schermen die echt goed zijn, alleen de nieuwere generatie schermen van wat meer gerenommeerde merken op dit gebied (bijv. Pioneer) zijn m.i. de moeite waard.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jasjenl schreef op 10 April 2003 @ 23:03:
Mja, die specs kan ik nou niet echt mee weglopen: 't ding heeft maar een resolutie van 480 verticaal, dus als je ooit een keer 720p zou willen gaan weergeven, kan ie dat niet native aan. Als je voor plasma gaat, zou ik toch minstens voor een verticale resolutie van > 700 gaan (zoiets bijvoorbeeld). En er zijn nog niet veel plasma schermen die echt goed zijn, alleen de nieuwere generatie schermen van wat meer gerenommeerde merken op dit gebied (bijv. Pioneer) zijn m.i. de moeite waard.
Maar die zijn dan weer 2-3 keer zo duur. ;)

• stylezzz
Mwoh, ik heb gisteravond nog even snel een rondje gedaan langs wat winkels en zo ongeveer elk plasma scherm wat ik bekeek vond ik super! Maakte niet uit of er nou LG, philips of sony op stond eigenlijk, retestrak beeldje in ieder geval.... :)

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Die resolutie is lager dan een normaal dvd beeld volgens mij, 480 terwijl het normaal
toch 570 is?

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:10
570 is volgens mij tv-beeld. Met teletekst enzo er ook in.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 17:34
nou nee, 576 is het aantal actieve lijnen, en er worden er in totaal 625 verzonden...
m.a.w. PAL ondersteund dit display niet, NTSC wel (720 x 480, dacht ik).

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
maar dan is dus de conclusie toch dat hij niet echt voldoet aan de pal normen maar gewoon
het beeld in een conversie gooid waarbij minder lijnen overblijven.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• stylezzz
Maar is dat iets specifiek voor dit scherm en kan de 90% van de overblijvende merken dit wel 'native' laten zien? (doordat ze wel een hogere resolutie hebben)
Pagina: 1