@Home en Wireless LAN

Pagina: 1
Acties:

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Topicstarter
Ik heb de volgende vraag:

Ik heb een vriend van mij een stukje verderop (meter of 30) via een netwerkkabel aangesloten op de hub bij ons in huis. Deze hub is direct aangesloten op het kabelmodem van @Home. Nu is de netwerkkabel naar zijn pc kapot. Lag bloot over het dak. Niet erg slim nee, maar we hadden haast. Nu moeten we of weer een nieuwe kabel aanleggen, dit keer maar wel in een tuinslag o.i.d. of we kunnen het met WLAN doen.
Voor de @Home gebruikers onder ons (of kenners), de pc van die vriend van mij heeft gewoon een cc-nummer van @Home (cc-2006xx-c). Hiermee communiceert hij dus direct met het modem. Mijn vraag is, als ik een access point aansluit op de HUB, kan hij dan via dit cc-nummer ook gewoon internetten?

Thx.

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

ja als het goed is wel

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

ja, een xspoint is gewoon een draadloze hub

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

offtopic:
Kan je nog steeds nieuwe CC nummers aanvragen? want dat zou wel handig zijn :) kan ik het internet makkelijker splitsen :D

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 08:22

ralfbosz

xm create bosz -c

Nee je kunt geen extra IP-adressen meer krijgen, je mag nu ook officieel routers aansluiten (toch veel makkelijker, want dat kun je ook nog een intern netwerk draaien).

rm -r *

Verwijderd

ralfbosz schreef op 11 April 2003 @ 14:20:
Nee je kunt geen extra IP-adressen meer krijgen, je mag nu ook officieel routers aansluiten (toch veel makkelijker, want dat kun je ook nog een intern netwerk draaien).
Dat heb ik nu al :D maar ik wou eigelijk voor de 2e server ook een IP dat ik dus 2 netwerken kan hebben dus niet 1 internet server en die dan weer naar 2 servers gaan :(
Pagina: 1