[xbox] interne dvd speler trilt, is dit normaal ?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 19:46
search werd ik niet veel wijzer uit

Hallo, ik heb een xbox versie 1.0 en zodra er een dvd in zit, trilt het ding, niet erg, maar als je je hand op de "doos" doet, dan voel je hem trillen..

Doe je de dvd er weer uit, dan trilt die ook nog wel iets,maar dat komt de hdd, en fan.

Met een cd, cdr of een rw (de laatse 2 herkent die niet, omdat ik een ongemodde doos heb) doet die het ook.

Is dit normaal, of niet ?, er zit nog tot 15juni garantie op.....

Zouden jullie eens kunnen kijken of het wat uitmaakt of er een dvd in zit , of er zit nix in, en dit geval qua trillen fibreren...
Nogmaals, leg je hand op de xbox, doe een spel dvd erin, en wacht af, bij mij merk je gewoon dat de dvd speler begint te draaien, dit door een minimale toename van trillen....

alvast bedankt...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:11

Wom

Hij trilt even ( zzzz zzzz ) , als hij de DVD leest, of probeert te lezen, verder merk ik er niks van. Is dus alleen bij een nieuwe DVD erin te steken.

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Een DVD draait met een snelheid, iets wat beweegt, veroorzaakt trilling, zo ook je hd, fan enz.

niks om je zorgen over te maken, tenzij er opeens rook uit je xbox komt :)

gewoon laten zo. niks aan doen, geniet van je xbox.

dit had trouwens ook in het Grote Xbox topic gemogen, of in spv, maar goed, heb je weer wat geleerd ;)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 19:46
Bizzarro schreef op 10 april 2003 @ 21:48:
Een DVD draait met een snelheid, iets wat beweegt, veroorzaakt trilling, zo ook je hd, fan enz.

niks om je zorgen over te maken, tenzij er opeens rook uit je xbox komt :)

gewoon laten zo. niks aan doen, geniet van je xbox.

dit had trouwens ook in het Grote Xbox topic gemogen, of in spv, maar goed, heb je weer wat geleerd ;)
ik moet ook toegeven dat ik met de search gezocht had, en gekeken in welke fora, de meeste hits kwamen, en toen heb ik dus gewoon een new topic aangemaakt, dus vanuit een te lezen thread vanuit de search.. en zonder te weten welke topics er liepen :o , ik post normaliter hier ook nooit....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Daarom zeg ik, weer wat geleerd ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Pagina: 1