Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Hij trilt even ( zzzz zzzz ) , als hij de DVD leest, of probeert te lezen, verder merk ik er niks van. Is dus alleen bij een nieuwe DVD erin te steken.
Een DVD draait met een snelheid, iets wat beweegt, veroorzaakt trilling, zo ook je hd, fan enz.
niks om je zorgen over te maken, tenzij er opeens rook uit je xbox komt
gewoon laten zo. niks aan doen, geniet van je xbox.
dit had trouwens ook in het Grote Xbox topic gemogen, of in spv, maar goed, heb je weer wat geleerd
niks om je zorgen over te maken, tenzij er opeens rook uit je xbox komt
dit had trouwens ook in het Grote Xbox topic gemogen, of in spv, maar goed, heb je weer wat geleerd
ik moet ook toegeven dat ik met de search gezocht had, en gekeken in welke fora, de meeste hits kwamen, en toen heb ik dus gewoon een new topic aangemaakt, dus vanuit een te lezen thread vanuit de search.. en zonder te weten welke topics er liepenBizzarro schreef op 10 april 2003 @ 21:48:
Een DVD draait met een snelheid, iets wat beweegt, veroorzaakt trilling, zo ook je hd, fan enz.
niks om je zorgen over te maken, tenzij er opeens rook uit je xbox komt![]()
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Daarom zeg ik, weer wat geleerd
Pagina: 1