Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Western Digital Lichtgevende Externe Hardeschijf

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Topicstarter
http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=26394

Hulde aan Maxtor Western Digital :P Kijk dit heb ik liever dan dat ik een HD zelf als raampje voorzie :)

pdf file: http://www.wdc.com/en/library/combo/2879-001073-000.pdf
http://www.wdc.com/en/products/Combo250GBSE.asp
Leuke schijf voor 'case-modders'
Van de pas voorgestelde Special Edition-schijf van Western Digital is een ding zeker: het valt op. En dat in de eerste plaats dankzij z'n behuizing, dan wel zijn technische voorsprong. De HD zit verpakt in een doorzichtige doos, aangevuld met een opvallende paarse lichtshow. De LED-verlichting aan weerszijde van het toestel moet mensen aanspreken die graag aan case-modding doen. Voor wie het nog niet wist: overclocken is 'uit', je pc in een bijzondere behuizing steken is de nieuwe trend.

Het externe opslagtoestel komt met zeer respectabele specificaties, dankzij de keuze voor een HD uit de Caviar-familie. Met 250-GB aan opslagruimte, draaiend aan 7.200-tpm en met een cache van 8 MB behoort het op papier dan ook tot een van de betere in z'n klasse. Meer technische informatie vind je hier (pdf) terug. Opmerkelijk is ook dat de harde schijf zowel met USB2.0 als FireWire aan een pc of Mac hangt.

De FireWire/USB 2.0 Combo Special Edition 250 GB krijgt in de V.S. een adviesprijs van 449 dollar mee, en is voorlopig enkel verkrijgbaar via de online winkel van Western Digital.
Bron:ZDnet.nl

[ Voor 115% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-04-2003 22:06 . Reden: Dom foutje... ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
werkt niet

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Topicstarter
Wat werkt niet :?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Mja tis maar waar je je geld aan uit wil geven. Ik heb liever een HDD die voorzichtig omspringt met mijn onvervangbare gegevens dan dat hij een e.o.a. lichtshow staat te geven waar niemand wat aan heeft..

Download my music on SoundCloud

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:18

AMDFreak

Intel is zo..

de links?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Topicstarter
Die werken gewoon? Maar back ontopic plz :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dan heb ik toch liever zoiets http://www.hitechmods.com/mods/hdd_window/hdd_window1.shtml

Dat vind ik wel mooi :)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

Ach ja, over een paar maanden heeft toch elke tweaker met een windowmod er één, en dan is het hartstikke afgezaagd.
dominic schreef op 10 April 2003 @ 21:38:
Ik heb liever een HDD die voorzichtig omspringt met mijn onvervangbare gegevens dan dat hij een e.o.a. lichtshow staat te geven waar niemand wat aan heeft..
Daar ben ik het dan helemaal mee eens :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Topicstarter
Ik heb een kast zonder raam dus ik zie het nut ook niet, maar je hebt menzen met zo`n plexikast, dan staat hij wel mooi :)

• dominic

dominic

will code for food

Illegal_Alien schreef op 10 April 2003 @ 21:44:
Ik heb een kast zonder raam dus ik zie het nut ook niet, maar je hebt menzen met zo`n plexikast, dan staat hij wel mooi :)
Vind het er zeker ook wel mooi&stoer uitzien, maar wat het meestal is met die dingen: Hoe meer toeters en er-niet-toe-doende functionaliteit aanhangt, hoe eerder er iets kapot kan gaan.. Nee bedankt, liever een HDD die gegevens opslaat, bewaart, en natuurlijk weer op kan roepen :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:03

Sick Nick

Drop the top!

jongens, het is gewoon een externe USB2.0 behuizing van doorzichtig plastic met wat ledjes hoor. De schijf is zelfde die je normaal ook koopt. Enige lichtgevende is dus de behuizing OM de schijf heen.

Verwijderd

Hoezo voor CASE-modders? Wat valt er aan de behuizing van deze externe hd nog te modden dan?

te laat...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 21:52 ]

• dominic

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 21:51:
Hoezo voor CASE-modders? Wat valt er aan de behuizing van deze externe hd nog te modden dan?

te laat...
Idd: "Voor de casemodders die niet van casemodden houden".. :+

Verwijderd

Is wel vet maarja. moet je daarom een nieuwe harde schijf gaan kopen? je ziet het toch bijna niet zitten (bij mij toch niet)
Bedankt voor site. heb er nog nuttige how to's gevonden

Verwijderd

Western Digital’s FireWire/USB 2.0 Combo Special Edition external hard drive makes it easy to add instant, high-speed storage to your PC or Macintosh®.
Jammer, maakt 't ineens een stuk minder origineel...

Verwijderd

Eej, da's best vet... Ik moet toch binnekort nieuwe hdd dus misschien ... *D
Voor wie het nog niet wist: overclocken is 'uit', je pc in een bijzondere behuizing steken is de nieuwe trend.
Check dat wat er bij staat... oc-en is uit de mode en casemodden is in de mode...LoL!
Daarom bouwen mensen tegenwoordig prometeia's in hun systeem :P Stelletje ZDnet noeps :P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel fixed op verzoek :)

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Het gaat hier dus gewoon om een interne harddisk in een externe behuizing met een PAARS lampje erin...

Saai

• My-life
  • Laatst online: 22:20
Mee eens :Y) .
Ik zou zeggen mod dan zelf zo'n leuke ombouw met lichtjes en lampjes om je HD.

[ Voor 54% gewijzigd door My-life op 11-04-2003 11:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 23:01:
Eej, da's best vet... Ik moet toch binnekort nieuwe hdd dus misschien ... *D

[...]

Check dat wat er bij staat... oc-en is uit de mode en casemodden is in de mode...LoL!
Daarom bouwen mensen tegenwoordig prometeia's in hun systeem :P Stelletje ZDnet noeps :P
ik denk dat het combineren juist hot is... :P

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

leuk.... ik denk wel datter een markt voor is!

-- Mx-Generætion --

Verwijderd

Ik heb dus juist zo een schijf gekocht. Wegens geen andere 250 gig schijven in de winkel en heel dringend een nodig hebbende, ben ik dan maar voor die WD gegaan. Inclusief dienen lichtshow brol erbij, jammergenoeg. Heeft er iemand ervaring met het openbreken van zo een schijf en het lostkoppelen van die belichting. Echt goed concentreren zit er niet meer in met een gepimpte schijf op je bureau en dat suckt.

bedankt.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Waarom heb ik zo'n vermoeden dat licht uit zo'n harddeschijf nét zo moeilijk wordt als licht in een andere harddeschijf te stoppen? Zit er nergens een uit knopje voor 't licht op, of zijn er tools voor te downloaden?

NOFI, maar ik denk toch écht wel dat je aan een andere HD had kunnen komen dan zo'n ding.

Dat, en dit topic heeft zo langzamerhand wel al wortel geschoten in GoT compost

edit:
En ik ben het eensch met poster onder mij.

[ Voor 60% gewijzigd door Scyth op 12-07-2005 16:11 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Spuitbusje matzwart? Hoeft-ie niet voor open hoor!

• Xander
  • Laatst online: 23:24
Scyth schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:09:
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat licht uit zo'n harddeschijf nét zo moeilijk wordt als licht in een andere harddeschijf te stoppen? Zit er nergens een uit knopje voor 't licht op, of zijn er tools voor te downloaden?

NOFI, maar ik denk toch écht wel dat je aan een andere HD had kunnen komen dan zo'n ding.

Dat, en dit topic heeft zo langzamerhand wel al wortel geschoten in GoT compost

edit:
En ik ben het eensch met poster onder mij.
Het gaat om een externe casing voor een normale hdd he. De disk zelf hoeft niet open.

Of die behuizing open te maken is: Geen idee, maar ik denk dat dat niet zo problematisch gaat worden eigenlijk?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hmm, beetje loos om hier een oud topic voor omhoog te kicken. Ik sluit 'm nu; als je het alsnog wilt posten zou ik je post iets uitbreiden (wat heb je al geprobeerd, pics, ...) en er een nieuw topic mee starten.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.