[XP] outlook express berichtregels steeds weer weg

Pagina: 1
Acties:

• Tweaking_Deejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 18:59

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Topicstarter
Ik heb sinds ik Format c heb gedaan ( en XP opnieuw geïnstalleerd heb... ) een probleem met outlook express. Als ik een berichtregel aanmaak om iemand te blocken gaat dit prima. Alleen als ik outlook express afsluit en daarna weer opstart zijn de net aangemaakte berichtregels weer weg. :(
Na de vorige installatie werden de berichtregels gewoon opgeslagen.

Bij de search vond ik het volgende topic over hetzelfde probleem:
berichtregels werkt niet in outlook express

Alleen heeft de topicstarter niet echt antwoord gekregen op zijn vraag.....

wat gaat er fout :?

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gebruik je Outlook lokaal of benader je een Exchange-server? Op mijn werk heb ik exact hetzelfde gehad en dat bleek iets met regels op de server of client te zijn. Ze werden op de server opgeslagen, terwijl bij het opstarten de regels van de client geladen worden (of zoiets).

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Tweaking_Deejay

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Topicstarter
pven schreef op 10 April 2003 @ 23:25:
Gebruik je Outlook lokaal of benader je een Exchange-server? Op mijn werk heb ik exact hetzelfde gehad en dat bleek iets met regels op de server of client te zijn. Ze werden op de server opgeslagen, terwijl bij het opstarten de regels van de client geladen worden (of zoiets).
Ik gebruik outlook lokaal.... maar wel XP Professional....

Ik heb net nog maar weer eens de instellingen enzo nagelopen :|

misschien wordt het tijd voor spam-killer of mailwasher ofzo....

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:52

Korakal

Up up up!

Heb je de dbx'en van Outlook Express gebackup'ed? Kan het zijn dat er nog een deel op read-only staat? (ik weet niet of toevallig DAAR de berichtregels worden opgeslagen)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Rules staan in je registry onder
HKEY_CURRENT_USER\Identities\{CSLID}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Rules\Mail.

Maak een nieuwe identity aan ( dus niet blijven werken onder Hoofdidentiteit) en kijk dan nog eens.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Tweaking_Deejay

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Topicstarter
Korakal schreef op 13 April 2003 @ 23:14:
Heb je de dbx'en van Outlook Express gebackup'ed? Kan het zijn dat er nog een deel op read-only staat? (ik weet niet of toevallig DAAR de berichtregels worden opgeslagen)
Ik de dbx'en inderdaad met behulp van de "wizard bestanden en instellingen overzetten" gebackup'ed. Maar deze waren niet read-only, alleen archief was aangevinkt. Deze maar even weggehaald, kijken of er nu wat veranderd......

edit:

Er veranderd dus niks...
BackSlash32 schreef op 14 April 2003 @ 05:22:
Rules staan in je registry onder
HKEY_CURRENT_USER\Identities\{CSLID}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Rules\Mail.

Maak een nieuwe identity aan ( dus niet blijven werken onder Hoofdidentiteit) en kijk dan nog eens.
Hier staan dus geen rules, ik zal zo even een andere identiteit aanmaken en een nieuwe berichtregel. Kijken of dit werkt.....

edit:

Bij de nieuwe identiteit blijven de berichtregels dus wel staan, ook als ik outlook express opnieuw opstart. Nu nog bij de hoofd-identiteit....

[ Voor 12% gewijzigd door Tweaking_Deejay op 14-04-2003 21:56 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tweaking_Deejay schreef op 14 april 2003 @ 18:51:
edit:

Bij de nieuwe identiteit blijven de berichtregels dus wel staan, ook als ik outlook express opnieuw opstart. Nu nog bij de hoofd-identiteit....
Ik zou gewoon overstappen op die nieuwe identity, mail e.d. kun je gewoon overzetten.
als er iets mis gaat is dat vaker bij de standaard hoofdidentiteit dan een zelf aangemaakte.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1