Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Je hebt kans dat je nog een keer een nickchange kan doen. Onderaan het artikel op de frontpage staat dit ook vermeldt.
Yes ik ben de eerste in LA!!!!
Yes ik ben de eerste in LA!!!!
[ Voor 19% gewijzigd door jadjong op 10-04-2003 20:36 ]
ik denk dat het er aan ligt waar je je voorkeur aan hebt gegeven bij die merge?kenneth schreef op 10 April 2003 @ 20:33:
Ik heb hier mijn gegevens ingevuld voor de usermerge. Maar een paar maanden later heb ik een nickchange gekregen. Gaat dit nog goed?
Ik kan in het topic in MED, en het plan van Wouter Tinus niets terugvinden hierover.
nu ben je stoer

tis geen wedstrijd ofzo

Die kans heb je alleen maar als je nickname gekoppeld wordt terwijl je op GoT/T.net een andere nick gebruikt. Als er dan niets is aangegeven kiest het systeem er eentje voor en die mag je daarna weer wijzigen als het precies diegene is die je niet wil hebben.jadjong schreef op 10 April 2003 @ 20:35:
Je hebt kans dat je nog een keer een nickchange kan doen. Onderaan het artikel op de frontpage staat dit ook vermeldt.
Yes ik ben de eerste in LA!!!!![]()
Leuk voor je, maar dat stellen we nu niet echt op prijs ofzo.
Ik post hier maar even off-topic (geen zin om een heel nieuw topic te openen voor zo'n klein vraagje). Ik heb deze nickname hier op het forum en ben daar erg blij mee. Ik weet alleen zeker dat er vast ook wel een dude is die dezelfde nick op de frontpage heeft. In de 'faq' van Wouter Tinus staat dat ik dan de voorkeur moet geven. Alleen hoe doe ik dat? Want als ik dat dbmerge-siteje gebruik, zegt ie dus dat ik voor beide sites (fp en forum) een username moet invoeren, maar ik heb dus geen username voor de fp!
Als ik in jouw geval was zou ik aan een van de frontpage admins vragen dat de huidige frontpage account "Thijs" met laatste reactie ergens in 2000 hernoemd wordt naar Thijs|IA ofzo. Anders lijkt het me dat jij hier op het forum ook je username Thijs kwijtraakt , want jij bent later geregd. Dan krijg jij bij de merge automatisch de account Thijs op het forum en op de FPThijs schreef op 10 April 2003 @ 21:00:
Ik post hier maar even off-topic (geen zin om een heel nieuw topic te openen voor zo'n klein vraagje). Ik heb deze nickname hier op het forum en ben daar erg blij mee. Ik weet alleen zeker dat er vast ook wel een dude is die dezelfde nick op de frontpage heeft. In de 'faq' van Wouter Tinus staat dat ik dan de voorkeur moet geven. Alleen hoe doe ik dat? Want als ik dat dbmerge-siteje gebruik, zegt ie dus dat ik voor beide sites (fp en forum) een username moet invoeren, maar ik heb dus geen username voor de fp!
[ Voor 7% gewijzigd door The Bad Seed op 10-04-2003 21:06 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
dan maak je die eerstThijs schreef op 10 april 2003 @ 21:00:
maar ik heb dus geen username voor de fp!
Hmmm, ik weet dus niet meer welke voorkeur ik heb opgegeven ... hopelijk GoT dus, anders kan ik weer 'n nickchange gaan aanvragen 
Maar bedankt, ik zie het wel over drie maanden

Maar bedankt, ik zie het wel over drie maanden
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
probeer het anders nog een keer, en dan zeker weten dat je op je GoT account de voorkeur legt....
Ik weet nie of het KAN maar proberen kan altijd.
je kan het maar 1x doenVerwijderd schreef op 11 April 2003 @ 14:36:
probeer het anders nog een keer, en dan zeker weten dat je op je GoT account de voorkeur legt....
Kan niet. Als je ID's zijn gekoppeld kun je er niets meer aan veranderen.Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 14:36:
Pagina: 1