Ik heb hier Windows XP draaien. Zo goed als kaal geinstalleerd (bijna alle update's geinstalleerd van XP) maar ik krijg op veel site's een aantal pics niet te zien (die kan die niet weergeven). Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. Vooral op www.gamespot.com kunnen bijna geen pics weergegeven worden. Hier op tweakers heb ik er ook een beetje last van. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
aantal connecties naar de servers?
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
?? Ik heb hier wel een server lopen. Maar dat heeft er voor de rest weinig mee te maken. Heb een ADSL modem getweakt (dus een router). Maar heb hiernaast nog een pc staan en die geeft wel alles goed weer
I&T -> SA
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Je bent geloof ik niet de enige met het probleem, als ik zo de searchresultaten zie. 
Verwijderd schreef op 27 maart 2002 @ 12:48:
Tsja ik weet ook niet wat er nou is met m'n pc maar plaatjes laden weer.Ik heb wat met Norton Personal Firewall gekloot en hij doet 't nu prima, hopelijk gaat het morgen nog steeds zo en dat het niet weer fout gaat zoals de vorige x. Special thnx 2 LACOBO voor het Norton idee.
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:22:
Ik heb ook eens dit probleem voorgehad.
En toen als ik JAVA installeerde toen was alles opgelost.
Fucking m$
EdwinB schreef op 13 January 2003 @ 19:18:
Ik heb HOPENLIJK het antwoord op dit probleem. Excuses voor het omhoogschoppen na 2½ maand.
Ik heb tijden geen problemen meer gehad na een format C: maar onlangs kreeg ik er weer last van. DIRECT NA installatie van Download Accelerator Plus !!!!!
Dus 2 maanden geen last -> DAP -> wel last
Het lijkt mij dus vrij duidelijk
Br@m schreef op 05 februari 2003 @ 21:57:
Effe een kick..
Ik heb vanavond een update vanaf de windowsupdate site van Microsoft gehaald voor IE6.x. En het probleem met de plaatjes schijnt opgelost te zijn voor alsnog...
(810847: Cumulatieve patch voor Internet Explorer 6 Service Pack 1 (februari 2003)
Zou hier niet iets tussen staan wat bij jouw ook de oplossing is? Probeer het eens.Mich007 schreef op 06 February 2003 @ 18:52:
Ik heb het ook gehad, bij mij lag het aan PC-CIllin en dan vooral aan de firewall, even er
opnieuw opgezet en alles werkte weer.
🌞🍃
Kijk eens in je internet opties > geavanceerd
Weet zeker dat je daar iets fouts hebt zitten..
Weet zeker dat je daar iets fouts hebt zitten..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Heb je misschien Kazaa Lite geïnstalleerd? Als je daarbij de "supertrick" gebruikt worden automatisch een heleboel banner/advertentie sites geblokkeerd. Echter, bijvoorbeeld ook image.com.com, waar de screenshots van gamespot.com op staan, wordt geblokkeerd.
De sites die geblokkeerd worden vind je in het HOSTS bestand in windows/system32/drivers/etc .
Pas je HOSTS file aan of verwijder 'm en waarschijnlijk is je probleem opgelost
De sites die geblokkeerd worden vind je in het HOSTS bestand in windows/system32/drivers/etc .
Pas je HOSTS file aan of verwijder 'm en waarschijnlijk is je probleem opgelost
Pagina: 1