[XP]Temp Inet Files

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik had al in de search een topic gevonden erover, maar niet bevredigend genoeg :)
Mijn probleem is het volgende, de temporary internet files is wel 1gb groot ofzo. Ik heb al de bestanden al verwijderd en nu als ik kijk in de map dan is die ook leeg, doe ik eigenschappen en bataboem weer 1gb, toch als ik het open is de map leeg. Ik heb al gereboot, maar ja het blijft toch bij het oude. Heeft iemand een idee wat het probleem is. Alles is up to date hier met Windows Update!

Verwijderd

Ook via extra> internetopties> alles gedelete?

Verwijderd

Heb je de hidden files wel zichtbaar?

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ja, heb de hidden files visible gemaakt (doe ik als eerste als ik mijn pc install) en ja ook gedelete via internet opties. Vind het maar vreemd!

Verwijderd

En zie je de bestanden wel in DOS?

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
neej map is natuurlijk onder dos invisible, heb em ff visible gemaakt, maar dan krijg ik allemaal foutmeldingen!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

wat voor foutmeldingen :? heb je screendumps?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Nope, heb het probleem opgelost, heb de temp inet files ff verplaatst (onder internet opties) naar een andere schijf en toen weer terug verplaatst naar de oorspronkelijke schijf. Toen waren de 1gb aan info weg, nu is ie nog maar 17mb ofzo.

Verwijderd

stel gelijk ff een max in :)
Pagina: 1