Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Req] Sessie tags

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 14:31
Hier een verzoekje :)
In het sessie-overzicht op de logout pagina krijg je netjes het IP en de hits enzo te zien van al je sessies; ik zou graag bij het inloggen een kleine text (32 chars max ofzo) aan de sessie kunnen toewijzen (bijvoorbeeld "Thuis", of "Bij tante <vul naam in>"). Ik weet namelijk niet van alle IP's precies waar ze nou van waren, dus zou een user-definable sessie identifier handig zijn.

Aansluitend daarop, zou het ook makkelijk zijn om één specifieke sessie te kunnen uitloggen, in plaats van alle sessies behalve de huidige. Op die manier kan je een sessie makkelijk eindigen, zonder dat je op alle andere plaatsen weer moet inloggen.

[ Voor 9% gewijzigd door johnwoo op 10-04-2003 19:38 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 14:31
Uhh, ARG, had voor het plaatsen van dit topic al op "sessies" en "uitloggen" gezocht om te kijken of iemand het al eens had gevraagd. Niks gevonden, dus topic geplaatst. Nou zoek ik voor de grap nog eens op "log" en kom ik toch een topic tegen waarin dit al gevraagd werd 8)7 (topic)
chem, je vond het renamen enz van sessies niks ivm veiligheid, maar als het alleen maar kan bij het inloggen (er wordt verder dus niks gewijzigd) dan lijkt me dat geen problemen geven. Verder is het alleen maar een human-readable tag - het wordt niet in het beveiligingsmechanisme gebruikt. Het verzoek blijft dus staan :P

[ Voor 10% gewijzigd door johnwoo op 10-04-2003 19:47 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

de sessie wordt niet aangemaakt als je inlogt, maar als je zonder ID bij de site komt. Dus, je zal het *altijd* achteraf wijzigen.
Verder zie ik er, nog steeds, weinig nut in/van...
dus, nee, komt (vooralsnog/helaas) niet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.