Ik ben bezig een webbased email toestand ding te maken, waarbij ik de mappen in een divje laad en de emails e.d. in een andere div. Daarvoor gebruik ik deze code:
In mozilla werkt dat perfect, maar in IE alleen niet - die lijkt alles namelijk te cachen. En dat is erg lastig want op die manier zie je het niet meer als je een nieuwe email heb.
Dus stel ik klik op de inbox en daarna op de map sent dan moet ie heel even 'nadenken' en displayed die dan vervolgens. Als ik van sent dan weer naar de inbox klik dan zet ie 'm gelijk neer, zonder het bestand op de server aan te spreken. Weet iemand hoe ik het kan forceren dat ie dat wel doet? (heb voor de zekerheid geprobeerd om in de headers van dat bestand te zetten dat het niet gecached mag worden...maar dat hielp - zoals ik wel verwachte, gezien de methode - niet
code:
(het omvat in feite nog veel meer code, maar dit is om een beetje een idee te krijgen)1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| function loadXmlFile(sUri, ShowInDiv)
{
var done = function ()
{
try
{
document.getElementById(ShowInDiv).innerHTML = xmlHttp.responseText;
}
catch (exc)
{
document.getElementById(ShowInDiv).innerHTML = "An error occured <br/>" +
"Message: " + exc.message + "<br/>" +
"File: " + exc.fileName + "<br/>" +
"Line: " + exc.lineNumber + "<br/>" +
"Name: " + exc.name;
}
};
var xmlHttp = XmlHttp.create();
xmlHttp.open("GET", sUri);
xmlHttp.onreadystatechange = function ()
{
if (xmlHttp.readyState == 4)
done();
}
document.getElementById(ShowInDiv).innerHTML = progressText;
xmlHttp.send(null);
} |
In mozilla werkt dat perfect, maar in IE alleen niet - die lijkt alles namelijk te cachen. En dat is erg lastig want op die manier zie je het niet meer als je een nieuwe email heb.
Dus stel ik klik op de inbox en daarna op de map sent dan moet ie heel even 'nadenken' en displayed die dan vervolgens. Als ik van sent dan weer naar de inbox klik dan zet ie 'm gelijk neer, zonder het bestand op de server aan te spreken. Weet iemand hoe ik het kan forceren dat ie dat wel doet? (heb voor de zekerheid geprobeerd om in de headers van dat bestand te zetten dat het niet gecached mag worden...maar dat hielp - zoals ik wel verwachte, gezien de methode - niet