sinds gisteren heb ik de standard versie van windows server 2003 geinstalleerd waar ik overigens heel tevreden mee ben.
ik heb een Microsoft Office Keyboard met een aantal erg handige sneltoetsen op
voor het gebruik ervan dien je IntelliType Pro 2.2 te installeren
http://www.microsoft.com/keyboard
In het downloadlijstje ervan staat er nergens mijn OS
nu heb ik al geprobeerd de XP versie, de 2000 en de NT4 te downloaden maar allemaal geven ze een fout dat de software het OS niet ondersteunt (lees: 2k3 server staat gewoon niet in het lijstje OS'sen in de installer)
tijdens de pre-installatie extract de installer wat troep naar programfiles/intellitype pro en draait van daar de setup
verspreid in enkele mapjes bevinden zich daar .exe's en 1 .msi
de .exe's heb ik allemaal de instelling "compatibility mode: windows xp' gegeven en nu start de installer ten minste.
het probleem blijkt nu te zijn: de .msi file die er in staat en door een van de .exe's wordt aangeroepen kan niet in compatibility mode worden gedraaid (enkel .exe's)
heeft er iemand een idee hoe ik die .msi aan de praat krijg dan?
bedankt!
ik heb een Microsoft Office Keyboard met een aantal erg handige sneltoetsen op
voor het gebruik ervan dien je IntelliType Pro 2.2 te installeren
http://www.microsoft.com/keyboard
In het downloadlijstje ervan staat er nergens mijn OS
nu heb ik al geprobeerd de XP versie, de 2000 en de NT4 te downloaden maar allemaal geven ze een fout dat de software het OS niet ondersteunt (lees: 2k3 server staat gewoon niet in het lijstje OS'sen in de installer)
tijdens de pre-installatie extract de installer wat troep naar programfiles/intellitype pro en draait van daar de setup
verspreid in enkele mapjes bevinden zich daar .exe's en 1 .msi
de .exe's heb ik allemaal de instelling "compatibility mode: windows xp' gegeven en nu start de installer ten minste.
het probleem blijkt nu te zijn: de .msi file die er in staat en door een van de .exe's wordt aangeroepen kan niet in compatibility mode worden gedraaid (enkel .exe's)
heeft er iemand een idee hoe ik die .msi aan de praat krijg dan?
bedankt!