Toon posts:

Freecom beatman mp3 wma driver fout?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag de beatman binnen gekregen.
Mooi dingetje hoor maar... ja hoor hij deed het niet... :'( na het forum nageken te hebben kwam ik er idd achter dat ik mijn kabel die al lang genoeg was... op een verleng kabel had aangesloten dus tja, signaal te ver gedempt. dus ik probeerde het opnieuw zonbder verlengkabel en ja hoor na de driver er in te hebben geramd niet zonder problemen heb k het toch zover gekregen dat ie het deed, maar als ik de kabel los maak en weer aansluit moet ik de driver eerst weer opnieuw installeren voordat ie het doet... :(

Weet iemand toevallig iets af van een nieuwere betere driver zodat ie het wel doet of ligt het toch aan de kabel(heb mensen er al over gehoord dat ze een nieuwe kabel hebben laten opsturen???)

Want dit is wel heel erg vervelend

Verwijderd

Het gaat hier dus om een beatman flash.... ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja, idd

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:45

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik heb hem vandaag ook opgehaald. En ik had ook even een probleempje met mijn driver. Ik heb het als volgt gedaan.

1. Kabel direct op Mobo (anders wil het gewoon niet)
2. Inpluggen en aanzetten
3. Driver installeren
4. Software installeren

Hierna werkte het , en kon ik muziek overzetten.

Ik ben er echt superblij mee, lekker klein en een goed geluidje.!

Verwijderd

Topicstarter
nou, dat is het in ieder geval niet bij mij. alles nu geprobeerd en niks doet het nog. behalve na iedere x driver installeren. euhh... Hoe lang is jou kabel??? heb freecom al gemaild kijken wat zij er van zeggen. Heb trouwens Windows XP. Nog iemand ideeën?

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb t gevonden hoor. Heb net ff een windows XP update eraf geplukt. En ja hoor! hij doet het. maar nou zit ik met nog probleempje. Heeft iemand er ooit last mee gehad dat hij piept , vast loopt en 9 van de 10 x vervolgens ook zijn data kwijt is??? Dat gebeurd bij bepaalde nummers als het volume te hard staat. Hoort dat of moet ik hem gewoon zachter zetten.... :s ook al staan nummer dan nog niet eens zo hard

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 21:59:
nou, ik heb t gevonden hoor. Heb net ff een windows XP update eraf geplukt. En ja hoor! hij doet het. maar nou zit ik met nog probleempje. Heeft iemand er ooit last mee gehad dat hij piept , vast loopt en 9 van de 10 x vervolgens ook zijn data kwijt is??? Dat gebeurd bij bepaalde nummers als het volume te hard staat. Hoort dat of moet ik hem gewoon zachter zetten.... :s ook al staan nummer dan nog niet eens zo hard
Dat hoort niet zo hoor. Bij mij gebeurd er helemaal niets. Volgens mij moet je dat ding terugsturen.

Verwijderd

Topicstarter
mischien moet ik dat maar doen
Pagina: 1