Toon posts:

Mo-Bees stats!

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo dit zuigt werkelijkwaar hele grote tijd. Anton Tieleman heeft van mijn toestemming om mijn stats bij te houden, om hem daar zo over aan te vallen slaat nergens op, het is wel eens verstandig om eerst na te vragen bij diegene van wie de stats oorspronkelijk zijn voor dat iemand word afgebrand op het jatten van stats!

/me krijgt door dit soort acties een nare smaak van T-net en GoT K*TZOOI...........

Verwijderd

Ik zal het ff toelichten: Alleen nieuwseditors mogen HTML posten in de reacties... die tabelletjes kan Mo-bees niet maken dus zet Anton de stats van Mo-Bees even in een mooi tabelletje.... en zet erbij dat de stats van mo-bees afkomstig zijn. Geen reden om Anton aan te vallen idd.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Pardon, ik zie hier toch staan :
*HTML is ON
*UBB Code is ON
Oftewel : Iedereen mag HTML posten...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Wildhagen: Je mag HTML posten op GoT maar niet op Tweakers.net in de DPC-hitparade, vandaar dat Anton de stats van mo-bees uit GoT kopieert en ff in de hitparade post.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Oke dan, misverstandje.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Yep zo zit het, ik knal het meestal op GoT en dan zet een administrator het op T-net.

gisteren is het blijkbaar zover gekomen dat mijn stats door Anton Tieleman weer van T-net zijn verwijderd omdat hij veel commentaar gehad heeft.

En ik vindt dat dat zuigt!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Omdat er diverse klachten zijn gekomen van Netscape gebruikers, heeft Onno gisteren geprobeert om uit te vinden wat er mis was met de tabel van Anton. /me en Onno zijn een half uur bezig geweest met fouten zoeken, maar dat ding bestond uit zodanig brakke HTML codes dat dit onbegonnen werk was. Omdat het al laat was, en de hitparade waarschijnlijk toch niet meer zoveel hits zou krijgen, heeft Onno de tabel maar helemaal weggehaald.

Verwijderd

Topicstarter
En wist Anton hier van?

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Maakt dat dan uit?

Integriteit van T.n is 11.000x zo belangrijk dan stats van 1x Mo-Bees

Verwijderd

Topicstarter
Mo-Bees denkt alleen dat het anders overkomt, als Anton hiervan op de hoogte was geweest, of heb ik het mis?

En ja T-net gaat ten alle tijden boven mijn stats!

Verwijderd

Topicstarter
Mo-Bees heeft besloten te kappen met zijn stats, teveel problemen.

Jammer Maar Helaas!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
[sarcasm mode]
I'm gonna kill myself... :'(
[/sarcasm mode]

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

sorrie hoor, maar ik vind een hoop mensen hier een potje stakkers!! Net als met dat EET.com gedoe werd er al meteen gestopt na 1! persoon die kritiek had!!

/me :r hiervan! grow up en trek het je niet zo persoonlijk aan!

Mijn iRacing profiel

• Chaos
  • Niet online
collin: Ik denk toch dat er wel meer dan 1 persoon is die Netscape gebruikt...

• collin

collin

Who da man !!

ja maar in plaats van roepen dat je er maar mee kapt, probeer er dan wat aan te doen! zorg dan dat die stats wel goed met netschaap lopen!! Of is dat heeeel raar ged8?

Mensen zeggen te snel dat ze stoppen.. en andere zeiken teveel (bv. over stats Mo-Bees), maar dat weet je nou eenmaal. Niet iedereen is het altijd met je eens. toch?

Ik probeer niemand af te kraken, Mo-Bees: ik vind je stats roelen! en niet omdat ie bij mij wel goed werkt.. :)

Mijn iRacing profiel

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
sorry ieder zijn mening, maar ik vind zijn stats nutteloos en bedenk zelf maar waarom

• DSmarty
  • Niet online
Mo-Bees... zonde, you did a great job.
Ik vind dat er toch iets niet goed zit in de communicatie tussen de koeien. Misschien moet er toch een uniforme taal komen?

• collin

collin

Who da man !!

Rico-burn: je hoeft het niet te lezen. De mensen die het wel leuk vinden, lezen het en jij kan er zo overheen lezen. Is dat een idee?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
ik wil alleen nog dit kwijt:

:'( :'( :'(

Verwijderd

Gaan we weer :(

Hou er a.u.b. eens rekening mee dat bepaalde zaken van/voor DPC-ers nou eenmaal niet voor iedereen uniformeel te maken zijn (zelf niet op GoT)
Niet alles is hetzelfde en dat zal het ook nooit worden omdat het individu zich telkenmale zal onderscheiden van de massa.

Ik geniet elke keer weer van de initiatieven van mede-tweakers om het geheel nog aantrekkelijker te maken (o.a STATS VAN MO-BEES)
Je wilt niet weten wat een tijd Mo-Bees in die grafieken en stats heeft gestoken en als het voor de enkeling niet werkt kan daar ook over gesproken worden en niet meteen gaan roepen dat ie moet nokken met die stats.
STUUR HEM BIJV. EEN MAIL DAT HET NIET WERKT IN NETSCAPE.
Op die manier had hij een nieuwe draad met zijn stats kunnen openen met de mededeling dat ie alleen voor IE geschikt is.
Het doel van DPC is het verslaan van de concurrentie en daar hebben we alle leden voor nodig, DENK DUS AAN HET COLLECTIEF en ga niet zo rigoureus te keer tegen de enkeling en zeker niet publiekelijk want dat komt het hardst aan :(
( het idee is goed , aan de uitwerking moet gesleuteld worden, simpel toch ??? )

Het is makkelijk praten voor mensen die geen commentaar krijgen maar houdt er rekening mee dat ook de mening van een enkeling al het plezier kan wegnemen en de motivatie om verder te gaan in je schoenen te laten zinken, je hebt er dan echt geen zin meer in.
Nu kun je wel zeggen dat je je er niets van aan moet trekken maar dat is het nu juist, PROBEER DAT MAAR EENS !

Ik zou het jammer vinden als MO-BEES helemaal nokt met [DPC], ben bang dat dat gaat gebeuren en alleen omdat er netscapers zijn die zijn stats niet kunnen laden, terwijl dat op eenvoudige wijze opgelost had kunnen worden (ff verder kijken dan je neus lang is)

HEREN/DAMES, Groei op, wees volwassen en gedraag je als zodanig, streef GEZAMELIJK naar het ene doel [DPC] op #1
Communiceer op volwassen wijze en ga elkaar niet en-plein-plublique aanvallen want dat verstoort de harmonie binnen [DPC]

Guru Bob /UIT

( :) mooi he, vrijheid van meningsuiting)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

alleen omdat er netscapers zijn die zijn stats niet kunnen laden, terwijl dat op eenvoudige wijze opgelost had kunnen worden (ff verder kijken dan je neus lang is)
Dus jij wilt mij dwingen een andere browser te gebruiken ???? Wow, wat een eigendunk !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Wildhagen, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik graag wat tips of pointers had gehad om het netscape probleem op te lossen, maar het enige wat ik heb gelezen is kritiek.

Jammer maar helaas, ik kan nl. niet zien wat er fout is, IE5 doet het prima en met Editplus2 zie ik ook geen fouten.

ik had dus gehoopt dat er mensen zouden zijn die mij ff hadden geholpen.

• Chaos
  • Niet online
alleen omdat er netscapers zijn die zijn stats niet kunnen laden, terwijl dat op eenvoudige wijze opgelost had kunnen worden
Idd, als Mo-Bees even een cursusje HTML gaat volgen is het opgelost. Dat hij dan meteen helemaal met de stats stopt is zijn eigen keuze, en zeker niet de schuld van een andere DPC'er.
HEREN/DAMES, Groei op, wees volwassen en gedraag je als zodanig
Jij eerst...

Verwijderd

Niemand dwingt jou of wie dan ook om een andere browser te gebruiken , maar ik vind het ook niet toepasselijk dat een goed en geodbedoeld initiatief zo de grond in moet worden geboord . Dat niet alleen , maar de toon waarop staat me niet aan . Mo-Bees , van mij mag je die stats , waar ik veel plezier aan heb gehad , blijven posten hier op GoT , en die principielen hier die Netscape gebruiken slaan die draad dan maar over totdat er een verbeterde versie is die op alle browsers werkt .
[Flamebait mode on]
Hebben jullie nou nog niet door dat Netscape een K*TBROWSER is ? En ja ik weet dat IE het niet zo nauw neemt met HTML , maar dat boeit mij geen zak .
[Flamebait mode off]

• Chaos
  • Niet online
Peejee: Nee dat is logisch. Omdat jij de stats van Mo-Bees zo leuk vindt mogen de Netscapers de hitparade maar niet meer zien ofzo????

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

en die principielen hier die Netscape gebruiken slaan die draad dan maar over totdat er een verbeterde versie is die op alle browsers werkt .
Fout ! Die stats moeten dus neit gepost worden TOTDAT die op alle browsers werkt. Ik heb namelijk het recht om alle topics te mogen bekijken, zonder dat mijn browser daar op crashed. Vrijheid van meninsuiting is dat (zoiets als de Grondwet, remember ?)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Wildhagen, waarom heb je me dat niet wat tips gegeven, zie ook eerdere postings om het voor netscape gebruikers ook mogelijk te maken het te lezen?

Mo-Bees vindt het jammer dat men niet al te behulpzaam is als mensen om wat tips vragen.

• Chaos
  • Niet online
Mo-Bees: Er is maar een tip die we je kunnen geven en dat is: leer HTML. Netscape crasht omdat de tags helemaal verkeerd staan.

Verwijderd

O nee w8 ff omdat jullie Netscapers ze niet kunnen zien , mag ik ze ook niet bekijken ? Omdat kinderen in Afrika honger hebben stoppen wij zeker ook met eten totdat ze daar wel voedsel hebben ?

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
MO-BEES: Hoe vaak heeft Onno al gezegt dat je HTML niet klopt, dan weet je toch waar de fout zit en waar je moet gaan zoeken? En als er iets geschreven wordt wat NS laat crashen dan moet niet de Netscape gebruiken maar niet komen, dan moet je eerst ff zelf lekker uitzoeken voordat je het erop zet. En Wildhagen zei het niet netjes, maar ik kan me ook voorstellen dat je er gefrusteert van raakt als elke keer je browser crashed op zo'n algemeen topic.

(edited 16-07-2000).]

Verwijderd

Topicstarter
En als ik dat nou eens niet kan zien, ik gebruik het programma editplus2 voor het maken van die tabel, een daarmee zie ik geen fouten.

Het is voor iedereen eerug makkelijk om tegen mij te zeggen dat ik HTML moet leren, maar ik heb van niemand nog gehoord hoe het wel moet.

Ik ben ook maar blond, en weet ook niet alles.
Ik wil graag leren van mensen die het wel weten, maar voorlopig valt er niks te leren, alleen het lezen van commentaar is wat er overblijft!

Mo-Bees vind dit zeer spijtig. :'(

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
I'm dead.
Trouwens mn pc gaat straks kapot denk ik van al het gehuil hier, er staat hier al bijna 10cm water volgens mij.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Ik ga me der verder niet mee bemoeien of zo ;). Maar ik geniet altijd van de stat's van mo-bees :). En als andere mensen problemen krijgen door iemand anders moet dat opgelost worden. Simpel toch, maar wel op een manier waarop beide partijen tevreden kunnen zijn. :)

"It is much eassier to destroy then to creatte" ;)

Verwijderd

ga ik weer :(

[reageren op.. modus]
Dus jij wilt mij dwingen een andere browser te gebruiken ???? Wow, wat een eigendunk !
dat zeg ik dus niet :( , als je ff verder leest geef ik de oplossing voor degene die netscape gebruiken, MO-BEES gaat gewoon een aparte draad openen voor zijn stats met de mededeling dat ie voor IE is en dan kun je gewoon de dagelijkse stats bekijken zonder dat je browser crasht ( simpel toch :) ) !
Jij eerst...
okay zal ik doen, geef jij het voorbeeld ?
Idd, als Mo-Bees even een cursusje HTML gaat volgen is het opgelost. Dat hij dan meteen helemaal met de stats stopt is zijn eigen keuze, en zeker niet de schuld van een andere DPC'er.
Klopt helemaal, alleen "jullie" maken het hem wel veel makkelijker :(
Hij vraagt toch om hulp ?? of zit ik ernaast ???)

[/reageren op.. modus]

Wat ik in het algemeen wil zeggen is dat er erg slecht gelezen wordt, als men mijn 1ste post goed had gelezen had men kunnen zien dat ik niemand veroordeel, niemand een andere browser wil aanpraten en niemand persoonlijk wil aanvallen op zijn/haar mening, ik vind het ook lullig dat de stats het niet doen onder netscape, vandaar mijn oplossing en als het aan de HTML-code ligt moet daar ook een oplossing voor komen ( ook simpel toch ?? )

Ik vind het erg kinderachtig dat telkenmale goede/leuke initiatieven toch weer tot een einde komen omdat "MEN" de uniformiteit niet kan handhaven/creeeren, je kunt dit echter niet op 1 of 2 personen afschuiven.
Als het niet werkt voor iedereen dan moet daar een oplossing voor gezocht worden en dat moeten we met zijn allen doen, dus als er om hulp gevraagd wordt geef die dan ook, als er een goed idee is werk dat dan uit etc etc etc ....

Nogmaals, we strijden voor 1 ding, dpc naar de top, en dat moeten we met zijn allen doen en iedereen heeft daarin zijn/haar eigen plaatsje.

Ik respecteer iedereen en probeer ook mijn deel bij-te-dragen.

• brikoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

Het enige wat ik hier nog aan toe kan voegen is dit:

:D :D :D "Go with your stats Mo-bees!!" :D :D :D

Alleen het is spijtig dat ik zelf ook nog niet echt alles kan met HTML. Ik zal het eens navragen aan vrienden van me. Als ik iets weet dan mail/post/ICQ ik je. Goed? Want hoe meer stats....hoe harder ik wil gaan grazen :)

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

Verwijderd

Hier wordt je toch compleet gestoord van.....

Dus omdat er een paar mensen zijn die die stats niet goed in beeld krijgen moet er gelijk maar mee gekapt worden ?

[pissed-off]
Wordt altijd een beet je moe van die egotrippers die denken dat ze god zelf zijn !!
[/pissed-off]

Kom dus gewoon met een oplossing ipv de makkelijkste weg te kiezen ! We hebben meer dan 2500 dpc'ers, je maakt me echt niet wijs dat daar geen html-experts tussen zitten.

En tot dat het opgelost is gewoon die stats plaatsen graag, en kom me niet aanzetten met "vrijheid van meningsuiting", de data IS toegangkelijk.
We verbieden ook niet alle pc-software omdat die niet draait op bv. een mac, en er is geen dpc client voor m'n ericsson, dus....?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Hmm misschien kan ik deze discussie nog wat NUT geven ipv een welles nietus verhaal.

Eerst proberen de feiten wat te verduidelijken:
1) Netscape (bij mij inclusief Windhoos en dus de complete computer) crashed bij het openen van die thread.
2) Om dit te voorkomen is er een reparatie-actie gestart, maar dat bleek zo ondoenlijk dat de hele tabel maar is verwijderd.
3) Mo-bees kan op dit moment helaas niet een NS veilige tabel produceren

Als de feiten een beetje kloppen, het volgende.
Punt 1. Of de Netscape gebruikers nou 10 % of 30 % van de huidige internetters uitmaken, ik neem aan dat we het over eens zijn dat je hen niet kan verplichten een andere browser te nemen of maar even nooit meer de stats te bekijken.
Punt 2. Om de bezoekers van tweakers.net van dienst te zijn, en dan met name de Netscape gebruikers, lijkt me een reparatie-actie (en de verwijdering) door de admins meer dan gerechtvaardigt, met of zonder meedewerking van de originele poster. (niet iedereen is 24 uur per dag on-line / bereikbaar)
Punt 3. Jammer, maar dit lijkt me geen reden om het zo snel op te geven. Met wat studie of hulp van anderen is zoiets snel op te lossen, desnoods wordt er een Netcape veilig template/form gemaakt waar de getallen gewoon op ingeveld kunnen worden.

Mo-bees: niet zo snel opgeven en geirriteerd raken, als je een template ofzo wil moet je maar even een schreeuw geven ofzo. (bezoek #dpc ook eens anders)
Bobdebeer: niet zo overdrijven, je helpt mo-bees zo weinig (flame-bait). De crash - situatie lijkt me te critiek om rustig over en weer te gaan mailen, dan moet je gelijk gaan moderaten/editten.

Helaas zie ik in deze thread weinig constructieve posts (uitzonderingen daargelaten), dus ik geef jullie hieronder even een herkansing. Zand over het bovenstaande }:0

We spend our years as a tale that is told

• AntonT
  • Laatst online: 10:45

AntonT

One Ton!

ter verduidelijking: /me = Anton Tieleman

Ik zal voor Mo-bees' stats een duidelijke HTML schrijven die met een simpel progje wordt gegenereerd en Netschaap niet laat crashen. Is iedereen het er dan mee eens dat ik Mo-Bees (if needed) assisteer bij het posten van zijn stats?

Verwijderd

Topicstarter
Hehe,

eindelijk iemand die doet waar ik om vraag, wat hulp.

Roadrunner was en is wat mij aangaat bevoegd de stats te posten, en mij eventueel te helpen het Netscape probleem op te lossen.

Mo-Bees bedankt Anton!

Verwijderd

Dutchman

[reageer modus]
De crash - situatie lijkt me te critiek om rustig over en weer te gaan mailen, dan moet je gelijk gaan moderaten/editten.
Ik geef je helemaal gelijk, dit is info die ik voor de eerste keer lees dus mijn excusses als ik het verkeerd begrepen heb.
Ik weet dat netscape crasht maar NIET dat het ook gevolgen heeft voor je PC.
Dat wens ik niemand toe en daarom is de actie ook terecht, alleen had niemand dan ff een berichtje naar MO-BEES kunnen sturen ????
Bobdebeer: niet zo overdrijven, je helpt mo-bees zo weinig (flame-bait).
Denk het niet, het is helemaal geen flame-bait richting mo-bees, ik kijk wel uit, het is mijn broer dus ik denk dat er weer verkeerd gelezen is !

[/reageer modus]

Verder wil ik roadrunner_ (Anton Tieleman) danken voor het initiatief en ik denk dat het zeer gewaardeerd wordt en dat het probleem zo de wereld uit is ! :)

KLAAAR problemen worden opgelost en de toekomst zal het leren :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat nu al zin heb in het posten van de stats?

Ik zal ze in iedergeval bijhouden, maar niet posten op GoT.

En als ik dat wel doe zal er duidelijk bij staan dat het niet voor Netscape gebruikers is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• smooky
  • Niet online
Tuurlijk is dat goed Anton!!! Je hoeft toch niet toestemming te vragen om iemand te helpen?? Ik vind de stats van Mo-Bees van toegevoegde waarde voor DPC en ik ben blij dat hij er mee door gaat.

Ik snap niet dan sommige mensen zo'n stennis gaan maken om zoiets, er is al genoeg elende op der wereld :(

Mo-Bees + Anton way to go!!!!!

Verwijderd

That's the spirit !!! :) :)

[excuse-mode]
mocht ik iemand voor de schenen geschopt hebben...snorrie !
[/excuse-mode]

Verwijderd

Topicstarter
Mo-Bees heeft natuurlijk ook zitten pluizen in zijn tabelletje, en hij heeft het volgende gevonden:

1. had een background kleurtje met text geschreven ipv nummerieke code(sorry)
2. GoT verandert HTML in UBB (verdorie)

Het is alsvolgt, als ik de dik gedrukte woorden bovenin de tabel in HTML schrijf, zet GoT dit automatisch om in UBB...
Volgens mij is dit ook niet lekker voor onze Netscape gebruikers!

ps. ik heb trouwens een nieuw tabelletje op GoT gekwakt,netscapers kijk uit, bekijken voor eigen risico dit is de link:
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001359.html

• Ricoh
jullie moeten niet zo zeuren jongens ze kunnen het best wel ;)

• Onno
  • Niet online
2. GoT verandert HTML in UBB (verdorie)
Uhm... UBB code wordt alleen gebruikt in invoerschermpjes, als een thread wordt weergegeven staat daar echt gewoon html in hoor, geen UBB code. ;)

Verwijderd

Topicstarter
haha weer wat geleerd.

• Ricoh
trouwens, ik denk dat bobdebeer een dike s*ti spion is hij maakt reclame op zijn site voor het project (als je het een project mag noemen)

niet echt netjes he bob !

Verwijderd

Idd niet netjes van bobdebeer...

Verwijderd

* ? *

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

he bobdebeer leuke secret page btw >:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Ricoh
het is wel eens verstandig om eerst na te vragen bij diegene van wie de stats oorspronkelijk zijn voor dat iemand word afgebrand op het jatten van stats!
over jatten gesproken, quote van zijn site:
Building a website is just a matter of copy and paste haha just steel what you like from an other site and use it on your own!
Seti, en ook nog jatten ?

Do i need to say more ?

Verwijderd

*?*
Was dat?

Verwijderd

Topicstarter
HAHAHAHA your just right !

beter goed gejat dan slecht bedacht!

• Chaos
  • Niet online
Oh, ben jij d'r zo eentje... :( :( :(

Verwijderd

offtopic:
Wie is Valerie?
Mo-Bees: Beter goed gejat dan slecht verzonnen!!!

• Ricoh
Moo-bees jongen dat had je nou niet moeten zeggen, je bent een gozer van 29 jaar, niet een koter van 14 ! (alhoewel)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry is tur alweer af!

Verwijderd

:) Dank u allen voor de aandacht voor een van mijn sites :)

Valerie is mijn vriendin in Amerika en ik hoop daar binnenkort naartoe te kunnen emigreren :)

Het "Seti" linkje was van een periode voor DPC en jaaaa je mag me daar op afrekenen :+,
zo zie je maar weer hoelang ik al niet op die site ben geweest :)

Maar even goede vrienden, toch leuk dat men moeite neemt om dit soort stunts uit te halen, HEREN plezier ermee en wees trots op uzelf >:)

groeten
bob

• Ricoh
Veel plezier daar in verwegistan, en neem je GoT password niet mee !

PS: Erg sneu om de sites beide meteen te editen

Verwijderd

Rico-Burn
Veel plezier daar in verwegistan, en neem je GoT password niet mee !
Dank je voor het eerste dat zal best gaan lukken :)
vraagje ??? bedoel je dat ik hier niet meer welkom ben met het tweede ?

[quote van Johan Cruijff]
Op elke actie volgt een reactie, das logisch
[/quote van Johan Cruijff]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bob, vergeet je GoT password aub NIET ;)
Zou jammer zijn niets meer van je te horen als je daar koeien assimuleert voor DPC :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Have fun in de U naait me steeds !!

Enne pas je wel goed op ? Kwam onderstaande tegen bij de conculega's.
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=198398

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

[little bit drunk mode]
Go, en je een daggie effe weg, dan krijg een zo'n zware thread voor de kiezen.

Ik hoop dat iedereen zich realiseerd dat als mensen zich ergens voor inzetten dat dit tijd en moeite kost. Uiteraard moet dit geen problemen opleveren voor andere mensen met andere browsers.
Mensen die zich vrijwillig inzetten voor DPC zijn in mijn ogen altijd welkom. Jammer dat in dit geval Netscape gebruikers (ja ik was ook altijd een Netscape gebruiker, helaas over moeten stappen omdat teveel site's die ik benaderde problemen gaf) ernstige problemen hebben met de tabel. Natuurlijk moet dit voorkomen worden. Probeer alleen mensen die zich aktief willen inzetten niet te demotiveren, dit soort mensen is helaas in onze maatschappij te zeldzaam om weg te laten lopen. Mo-Bees, ondanks dat ik jouw stats niet erg zinvol vond heb ik ze toch elke keer weer opnieuw bekeken, ga als je blieft door met dit soort initiatieven.

Voor de beheerders van Got en Tweakers, als er problemen met een post zijn moet dit opgelost worden, desnoods door een post te verwijderen, doe dit echter in goed overleg ( ik ben trouwens van mening dat jullie goed werk verrichten).

Voor de rest, wees een beetje aardig voor elkaar, communiceer op een redelijke manier, we proberen immers met z'n allen er een leuke en gezellige boel van te maken.
[little bit drunk mode]

[off-topic]
Ik vind het trouwens leuk om te zien dat iedereen hier zijn mening kan vertolken en een thread als dit (wat mijn inziens niet zovel woorden hoeft te krijen) aardig in leven kan houden)
[off topic]

Goede communicatie is de grondslag van een goede maatschappij, dus ook bij GoT/Tweakers ....

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Onno
  • Niet online
als er problemen met een post zijn moet dit opgelost worden, desnoods door een post te verwijderen, doe dit echter in goed overleg
Daar valt niets over te overleggen. Als een post crappy html bevat moet dat meteen opgelost worden, door die html te verbeteren of, als dat onmogelijk is door te foute code, te verwijderen.

En het altijd maar hebben over je aanpassen aan Netscape is overigens ook vrij onzinnig, de html was zelf gewoon hartstikke fout. Html dient ten alle tijde correct te zijn, of IE foute html nou klakkeloos accepteert of niet. En omdat dat te veel moeite schijnt te zijn voor veel mensen is het niet mogelijk om html te posten op tweakers.net. Als een admin dat toch doet heeft hij de verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat die html correct is.

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

[Zware kater mode :) ]
Uiteraard heb je gelijk Onno, als een post problemen veroorzaakt moet hij of niet gepost worden, of direct verwijderd worden.

Ik wilde alleen zeggen dat het misschien netjes is (als dat al niet gedaan is) om wanneer een post verwijderd is dit even doorgegeven wordt aan de betreffende poster, met daarbij de reden.

Ik ben het tevens roerend met je eens dat het feit dat IE geen problemen met een code geeft geen reden mag zijn om slechte HTML cod's op te nemen. Helaas merk ik regelmatig op Internet dat velen zich hieraan "te buiten gaan".

No offence trouwens ten opzichte van HTML programmeurs, ik heb er zelf totaal geen ervaring mee dus heb ik ook geen idee wat voor moeite het zou kosten om goede standaard HTML te produceren ...
[zware kater mode :) ]

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• AntonT

AntonT

One Ton!

* Dubbelpost *

• AntonT

AntonT

One Ton!

Onno>

Helemaal met je eens. Ik had zelfs nog in Netschaap gekeken (met crash) maar ik d8 dat het aan dat @*^$*@#^ Quality-feedback-gedoe lag. Inmiddels heb ik dat gedoe disabled en zie ik wat de crash veroorzaakte.

Vanavond heb ik betere/echte HTML liggen.

• Chaos
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/e.jansen/dpc/interface/frusty.gif
Pagina: 1