Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Cablesleeving ATX, p4 stekker en AT

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 20:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Wat ik gedaan heb:
Deze en deze reviews gelezen.
Gezocht op GoT.
Kleine precission schroevendraaier gekocht, paperclip tussen de werkbank, verhit en platgeslagen.

Wat er gelukt is:
Alle molex kabels

Wat niet gelukt is:
P4 stekker, Atx stekker en zo'n oude enkele AT voedingsstekker.
Bij de AT stekker weet ik niet hoe ik hem open krijg, er stond een tekening op GoT, (welke ik helaas niet meer kan vinden) maar dit lukt niet.
De ATX en P4 stekkers hebben dezelfde weerkhaken, echter krijg ik deze niet los, het is gewoon in mijn ogen niet mogelijk om beide haakjes te gelijk in te drukken.

Wie heeft er nog goede tips?

[ Voor 17% gewijzigd door |sWORDs| op 10-04-2003 16:56 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De kabel aan de kant van de PSU loshalen en vanaf daar je sleeve er overheen schuiven :?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Waarom zou je die AT stekker meshen :?
Knip dat ding er gewoon af, of zoals Hunterpro al zegt, werk vanaf de PSU kan, dus desolderen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Die is handig beschreven!!! Dit ga meteen even probeer en anders toch de soldeerbout maar eens pakken. Iedereen bedankt voor de moeite, laat straks nog wel even horen hoe en of het gelukt is.

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Krijg ze echt niet los, naja dan maar kijken of ik ergens bundelspiraal kan krijgen voor die kabels, mijn voeding solderen zie ik eigenlijk ook niet echt zitten.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

HunterPro schreef op 10 April 2003 @ 16:57:
[...]

De kabel aan de kant van de PSU loshalen en vanaf daar je sleeve er overheen schuiven :?
Succes met solderen, broertje... Heb je enig idee hoeveel draadjes dat zijn? En wat voor een tiefusklus dat is?

Verwijderd

sWORDs schreef op 10 April 2003 @ 17:36:
Krijg ze echt niet los, naja dan maar kijken of ik ergens bundelspiraal kan krijgen voor die kabels, mijn voeding solderen zie ik eigenlijk ook niet echt zitten.
Zoals je waarschijnlijk gelezen had in minjn tut bij CJ, moet je nietjes gebruiken voor de ATX stekker.
Je moet flink wat kracht zetten anders gaat het echt niet los, je moet dus proberen de weerhaakjes in de atx connector open te maken.
De p4 stekker is hetzelfde als de atx connector, die AT stekker, moet je met een schroevendraaier wat prutsen in het gaatje waar geen connector zit, dan gaat hij er zo uit, was voor mij de makkelijkste stekker van allemaal!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Die connector van de floppy drive en die AT plug zijn heel makelijk. Had ik ff snel geprobeert en die gingen zo los.

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_1231.jpg Waar komt dit vandaan?
Ik heb het dan over de kleur. Kan door de foto komen, maar volgens mij is het meerdere kleuren in strepen ofzo. Ik had cablesleeving besteld bij de IA van FrozenCPU, maar dies weer afgelast. Dus dat zal wel weer ff duren.
Maar waar is dit spul in deze kleuren te bestellen?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
My-life: die sleeving bestaat uit geweven draden (zwart) waartussendoor je gewoon de stroomkabels ziet lopen (rood, geel, blauw etc).

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• My-life
Owww. 8)7 .
Nou je het zegt |:( , maar ik blijf volhouden dat het net lijkt of het een speciale sleeving is met mooie kleurtjes erop :Y) .

kHeb zelf blauw besteld. Dan zul je het er ook wel een beetje doorheen zien denk ik. Nou ja, het zal wel een maandje of 2 duren voordat het nou weer binnen is :(.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik gebruikt een Naaimachine naald. Die zijn wat dikker. Dat het puntje ervanaf breken. Die naald paste precies naast de pennetjes in de ATX en P4 aansluiting. Zo kon ik hem dus loshalen.

• My-life
[sorry modus]
We kunnen wel een IA starten met hulpmiddelen om je conectors eraf te krijgen :D !
[/sorry modus]

offtopic:
Moest ff
Pagina: 1