ik surf hier nou al een poosje rond op got en werd een beetje aangestoken door het mod virus, ik werd definitief aangestoken door het virus op de hcc beurs en besloot dat ik zelf ook maar eens me case moest gaan modden.
dat standaard wit van m'n case begon me te vervelen en ik heb vervolgens de zijplaten en bovenkant bewerkt met een 3m-schijfje, zodat die nu blank staal zijn. vervolgens heb ik in de zijplaat een window gemaakt, ik wou niet zo'n standaard window dus heb ik enkele aluminium stripjes gepakt en die aan de buitenkant 'eropgeplakt'. natuurlijk een rode en een groene ccfl bij de locale electroboer gehaald en vervolgens de garage ingedoken om een blowhole te maken. zo'n stealthmod vond ik ook wel mooi en ik heb van aluminium 2 plaatjes gemaakt die er precies voorpassen. de hele voorkant heb ik gespoten met een motip spuitbus metalic blauw (04044). het frame van de case heb ik wit gespoten, zowel binnen als buiten. hierna heb ik het hele zooitje weer in elkaar gezet en uiteraard op de foto gezet om het hier te laten zien. phreak vond het goed genoeg voor een eigen topic dus ik hoop dat jullie het met hem eens zijn....... zonder foto's is het natuurlijk niet leuk, dus hieronder enkele foto's

voor meer foto's klik hier
de specs van mijn systeempje zijn:amd 900mhz, aopen ak73pro(a), 192mb sdram, maxtor 40 gigabyte 5400tpm, asus geforce 2 gts, creative sounblaster live, philips 52x cdrom, hp 8x4x32 brander, zipdrive, 192mb sdram.
en nee, dit is geen topsysteem, maar hij is eigenlijk alleen om voor school af en toe iets te typen
voor meer foto's klik hier
de specs van mijn systeempje zijn:amd 900mhz, aopen ak73pro(a), 192mb sdram, maxtor 40 gigabyte 5400tpm, asus geforce 2 gts, creative sounblaster live, philips 52x cdrom, hp 8x4x32 brander, zipdrive, 192mb sdram.
en nee, dit is geen topsysteem, maar hij is eigenlijk alleen om voor school af en toe iets te typen