Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cm] de casemod van dennis.

Pagina: 1
Acties:

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:21
ik surf hier nou al een poosje rond op got en werd een beetje aangestoken door het mod virus, ik werd definitief aangestoken door het virus op de hcc beurs en besloot dat ik zelf ook maar eens me case moest gaan modden. :*) dat standaard wit van m'n case begon me te vervelen en ik heb vervolgens de zijplaten en bovenkant bewerkt met een 3m-schijfje, zodat die nu blank staal zijn. vervolgens heb ik in de zijplaat een window gemaakt, ik wou niet zo'n standaard window dus heb ik enkele aluminium stripjes gepakt en die aan de buitenkant 'eropgeplakt'. natuurlijk een rode en een groene ccfl bij de locale electroboer gehaald en vervolgens de garage ingedoken om een blowhole te maken. zo'n stealthmod vond ik ook wel mooi en ik heb van aluminium 2 plaatjes gemaakt die er precies voorpassen. de hele voorkant heb ik gespoten met een motip spuitbus metalic blauw (04044). het frame van de case heb ik wit gespoten, zowel binnen als buiten. hierna heb ik het hele zooitje weer in elkaar gezet en uiteraard op de foto gezet om het hier te laten zien. phreak vond het goed genoeg voor een eigen topic dus ik hoop dat jullie het met hem eens zijn....... zonder foto's is het natuurlijk niet leuk, dus hieronder enkele foto's

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sche0311/foto/voorkantdichtgroot.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sche0311/foto/schuinbovengroot.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sche0311/foto/raamdonkergroot.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sche0311/foto/zijvoor2opengroot.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sche0311/foto/zijkantopengroot.JPG

voor meer foto's klik hier
de specs van mijn systeempje zijn:amd 900mhz, aopen ak73pro(a), 192mb sdram, maxtor 40 gigabyte 5400tpm, asus geforce 2 gts, creative sounblaster live, philips 52x cdrom, hp 8x4x32 brander, zipdrive, 192mb sdram.
en nee, dit is geen topsysteem, maar hij is eigenlijk alleen om voor school af en toe iets te typen :*)

Verwijderd

Ik vind hem niet zo mooi eerlijk gezegd :)

Lijkt wel een beetje op die studenten fietsen, beetje spuiten naar een lichtgevend kleurtje en KLAAR :D

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 17:49
Ziet er goed uit :)
Vooral die handvatten zijn lache!
Wat een ruimte in die kast zeg :p

[ Voor 25% gewijzigd door DeadMetal op 10-04-2003 16:38 ]

• Den_S85
ik geloof niet dat m'n kast helemaal lichtgeeft, maar goed, ieder zijn mening. er zit ook iets meer werk in dat enkel het spuitwerk. over de ruimte: er zit inderdaad fucking veel ruimte in die kast ja...

Verwijderd

Netjes gedaan, jammer alleen dat dit al zo vaak gedaan is dat het eignelijk niet speciaal meer is.

Maargoed, als je het zelf leuk vind, dan is het toch goed ;)

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 13:51
he dennis kewle mod alleen houd ik nie zo van jouw ccfl :/
maar dat is natuurlijk persoonlijk ;)

Ik ben zelf ook nog bezig met een mod iz alleen nog nie helemaal af :'( (maarja een echte mod is nooit af lijkt mij... :Y) )

behalve die ccfl dus wel een kewle mod _/-\o_

Verwijderd

idee is wel leuk, zo dat opgeschuurt metaal, maar tis niet goed uitgewerkt, die rand van het raam moet weg en vervangen worden door chrome molding bv, voorkant beter afwerken, mss ook maar in grijs (hamerslag) spuiten, anders wel mooi bed8! (owja, een heavy handvat staat er ook wel mooi op)

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Ziet er leuk uit, toen ik het eerste plaatje (dus de voorkant) zag, dacht ik dat het weer zo'n standaard mod was, maar bij het tweede plaatje veranderde die mening wel. De zij- en achterkant zien er namelijk erg netjes uit en is een goede combinatie met de afwerking van je window.

[zeikmodus]
Waarom handvaten én wieltjes? Het is toch óf tillen óf rijden? :p
[/zeikmodus]

Al met al een leuke mod, zeker met die 2 kleuren ccfl die netjes gescheiden zijn en niet overlopen :)

• Den_S85
ik heb dus express geen hamerslag genomen, omdat ik dan bang ben dat je niet helemaal dezelfde kleur krijgt van zij/bovenkant en voorkant. en kleurverschil vind ik niet k*t..... op de foto's hier op de site zijn de handvaten niet goed te zien, maar op de foto's op m'n site zijn ze wel te zien, ik vind ze op zich groot zat, omdat me pc anders niet meer onder m'n bureau past.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Ik vind hem echt gigantisch slordig. Zie eigenlijk niets waar ik echt van kan zeggen dat het netjes is. Nou, ok, je Blowhole is wel goed wat ik zo zie.

Maar KEEP ON MODING, wie weet gaan we nog hele mooie dingen van je zien.

Ceci n'est pas une signature!

• Den_S85
als je met slordig bedoeld dat de zijkant er niet super uitziet op de foto heb je gelijk, maar dit komt door de foto met flits, in het echt ziet ie er stukken beter uit, lang niet zo gevlekt..... en als er meer mensen zijn die op of aanmerkingen hebben, zet ze hierin of mail ze, want het kan best zijn dat ik die dingen niet eens opgemerkt heb en er misschien wel wat aan kan doen....

je moet hier toch eerlijk over elkaars mod kunnen praten dacht ik zo...

[ Voor 9% gewijzigd door Den_S85 op 10-04-2003 17:02 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
Ik vind het voor een eerste mod best ok. Hier en daar mist de afwerking inderdaad, maar ik vind het lang niet slecht. En foto's maken het eea meestal ook niet mooier weet ik uit eigen ervaring..

Als je het zelf maar mooi vind denk ik dan maar :Y)

• RubenJ
  • Laatst online: 17-11 10:13
Leuk gedaan, maar vind alleen dat je die wieltjes niet had moeten spuiten dat word een beetje TÉ, en is die kast niet veel te groot met die handvaten BOVENop? ik kon um met alleen die wieltjes al nouwelijks onder m'n bureau krijgen :+ ik denk dat ik die kast ook eens ga modden want hij staat nou nix te doen en hij gaat maybe binnenkort als servercase dienen :D

Verwijderd

Je moet alleen de ijzeren gedeelten van je fans nog wegdremelen.. dat geeft heel wat betere airflow :)

Voor de rest leuk uitgewerkt.. en zeer handig voor lans die handvaten 8)

• RubenJ
  • Laatst online: 17-11 10:13
Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 17:07:
Je moet alleen de ijzeren gedeelten van je fans nog wegdremelen.. dat geeft heel wat betere airflow :)

[KNIP
hmzz 't lijkt er meer op dat hij dat "gaas" er juist extra voor gedaan heeft vanwege bescherming, dan zou een fanguard maybe meer op z'n plaats zijn als het te veel lawaai maakt

• Den_S85
hehe.... die wieltjes wou ik zwart laten, maar ik had ze vergeten eraf te halen bij het spuiten. hij is ook erg hoog, maar ik heb een eigengemaakt bureau die dus hoger is en het past allemaal net. ik houdt 3 cm over. dat gaas dat voor m'n blowhole zit is gewoon een 'homemade fanguard' omdat ik zo'n standaard fanguard niet zo super vond en dit toevallig in de garage lag

[ Voor 27% gewijzigd door Den_S85 op 10-04-2003 17:10 ]

Verwijderd

Duivenseboy schreef op 10 April 2003 @ 17:09:
[...]

hmzz 't lijkt er meer op dat hij dat "gaas" er juist extra voor gedaan heeft vanwege bescherming, dan zou een fanguard maybe meer op z'n plaats zijn als het te veel lawaai maakt
Ik bedoel dus das gaas boven de voeding.. de 2 180 mm fans dus.. heb zelf fanguards geplaatst zodat er meer lucht doorheen kan. Scheelde toch weer 5 graadjes :)

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
ik vind die window wel geil met dat pioneer logo ook (hoe heb je dat gedaan?) De voorkant daarentegen is wat slecht afgewerkt. Misschien had je beter die voorkant ook zoals de zijkant kunnen maken dan had ie er vast veel beter uitgezien

• Den_S85
die pioneer logo's??? stickers bestellen via scooter-freaks forum. dat stuk staal achterin aan de bovenkant gaat er nog uit denk ik, maar de dremel is overleden

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Ik vind em lekker bruut. Vrij grof gespoten, ziet er mooi uit. De zijkanten zou je met schuurpapier nog ff kunnen doen, want je kan bijna zien op hoeveel toeren je bezig was. Aan de voorkant hoeven alleen de knoppen nog ff wat beter en de floppy+HDD cooler, dan ziet alles er een stuk strakker uit!

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Mooi gedaan

Toevallig niet afgekeken bij deze case (zelfde case zelfde window afwerking)
http://www.koudekerke.com/media/kast/zijaanflits.jpg

Draag je hem ook echt aan die beugels ( Sterk genoeg ). lijkt me K dragen.

[ Voor 22% gewijzigd door venomous op 10-04-2003 17:41 ]

Specs

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 14:17

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

als het de bedoeling was om een soort vlekkerig effect te krijgen in je verfwerk, dan is dat iig gelukt. ccfls zijn kewl, goed de kleuren gescheiden ook :) Je blowhole is netjes, maar je 5,25" bezels zijn echt SLORDIG! :x

btw: ik heb hier dezelfde case met een ander voorfront staan (binnenwerk is wel 100% hetzelfde), maar mij ervaring met deze cases is dat het BIJZONDER BRAKKE cases zijn. :( Hoe zit dat bij jou? Dat van die 5,25" bezels kan nl ook gewoon aan de case liggen...

Launching containers into space

• Den_S85
de window afwerking heb ik niet van die case afgekeken, ik dacht dat ik creatief was....... ik kan hem dragen aan de handvaten maar dat loopt dus voor geen meter, gewoon voor de sier he. die 2 frontjes bovenin willen er niet recht in. de onderste is de originele en die zit al niet strak. de bovenste heb ik zelf gemaakt, is precies dezelfde maat, maar ik krijg em niet recht met schroefjes. de afwerking in de case is slecht, de randen waren vrij scherp, maar door de verflaag is dat verleden tijd. wel stevige case

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

apart:P
/sarcasme mode

ehm eerlijk gezegd... hij heeft wel wat... pioneer is kewl... maar kleuren comb. is minder grote kast ook
maar zoals ik al zei kleuren comb. is minder...
die rand om window is wel weer mooi

al met al een erm 6,4 :)

-- Mx-Generætion --

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat voor spul is dat voor je intakefan aan de voorkant?

• Den_S85
dat gaas 'achter' de blowhole is een soort van strekmetaal. m'n vader had nog ergens een stukje liggen, ik zou niet weten waar het vandaan komt en hoe het precies heet

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik vind het wel een overdreven grote kast voor hetgeen jij er in hebt zitten, maar misschien heb je wilde uitbreidingsplannen ;)

Ik vind het afschuren tot op het metaal wel wat hebben. Ik neem aan dat je hem hebt afgelakt met heldere lak of heb je het zo gelaten ?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ik Vind het een nette mod, alleen vind ik je paintjob echt afgrijselijk
De kleur overgang rood / groen is echt perfect :)

• Den_S85
de kast is heel groot... klopt, maar ik heb em op de beurs in zwolle gekocht vorig jaar en toen was ie net zo duur als zo'n aopen miditower, die wou ik niet en toen heb ik dus gekozen voor deze kast, die ik mooier vond en waarbij ik ook voldoende ruimte zou hebben.

Verwijderd

masterslave schreef op 10 April 2003 @ 17:09:
hehe.... die wieltjes wou ik zwart laten, maar ik had ze vergeten eraf te halen bij het spuiten. hij is ook erg hoog, maar ik heb een eigengemaakt bureau die dus hoger is en het past allemaal net. ik houdt 3 cm over. dat gaas dat voor m'n blowhole zit is gewoon een 'homemade fanguard' omdat ik zo'n standaard fanguard niet zo super vond en dit toevallig in de garage lag
hier op got hebben ze ook een quote knop,,, ;)

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 09:17
he die beugels bovenop heb je uit de trein 'geleend' zekers? lijken wel verdacht veel op NS materiaal ;) haha

• Den_S85
BuG2FiX schreef op 11 April 2003 @ 15:43:
he die beugels bovenop heb je uit de trein 'geleend' zekers? lijken wel verdacht veel op NS materiaal ;) haha
zo ben ik niet he.... die heb ik eerlijk gekocht bij de gamma

Verwijderd

Nice mod Dennis, maar alleen jammer van dat blauw >:)

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Misschien lijkt het zo, maar ik vind dat je je stealthdrives wel iets mooier had kunnen afwerken, ik ben misschien een miereneuker maar ja mijn mening :)
Ook vind ik dat blauwe kleurtje niet zo mooi...
Maar verder leuk gedaan :)
had naar mijn mening iets beter in het "kleine mods" topic gepast maar goed ;)

Verwijderd

OMG.. die KUT kast had ik eerst ook...
Ik had em alleen uitgevoert in het zwart, bacardi teken in zilver, biohazard in zilver. Hitman logo aan de zijkant met groen neon, rechtsboven een raampie met rood/blauw neon.
Helaas heb ik geen foto meer :(

Het blauw bevalt me niet, verder wel :)

Verwijderd

Mja het ziet er opzich wel redelijk uit alleen de kleur en de handvaten vind ik lelijk :| .
Ik had ook ff het raam anders gemaakt al is het wel weer eens iets anders zo'n dikke stalen rand :P .

Ik vind wel leuk hoe het ccfl licht word gescheiden door rood en groen (boven en onder).

oja wrom pioneer ??

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 16:27
Die windowafwerking is niet echt origineel hoor... Heb hetzelfde gedaan, 2 jaar geleden :)

Heb overigens precies dezelfde kast hier ongemod staan, een JNC-B4 bigtower: de goedkoopste die'k kon vinden, 34 euro, en ik moest toch een bigtower hebben om m'n waterkoeling in kwijt te kunnen :)

Hmmz... heb m'n rad ook met alu strips erin vastgemaakt trouwens, staat hier nog een oude foto van. Reminds me, ik moet die kast nog modden! :D

Verder: enorm mooie kleurencombinatie, de afwerking had wat beter gekund eventueel, maar oach, dit heeft ook wel wat. Die frontjes zijn een ramp, heb ik zelf ookal een berg problemen mee gehad tijdens het stealthen van m'n cd-spelers. Vinnum leuk! :)

//edit
En hier staat de mod waar ik het over had, ook met alu strips afgewerkt raam. Enige verschil is dat ik kit heb gebruikt om ze erop te lijmen en jij zo te zien iets van schroeven.

[ Voor 19% gewijzigd door FragFrog op 11-04-2003 23:28 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Leuke MOD, vooral die 2 kleuren verlichting is wel leuk
nice piece of work

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

wel stoere mod, alleen ik vind het wel een beetje jammer van die pioneer stickers, maar das persoonlijk, als die er niet op zaten dan was ie wel strak met dat metaal..
Pagina: 1