Websurvey popup en mozilla

Pagina: 1
Acties:

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Vanaf de FP krijg ik een popup (voor 't eerst op t.net :? ) met als inhoud: http://websurvey.opinionb...&domain=www.tweakers.net&

Niet alleen is deze popup zo klein dat je de 'ja' en 'nee' knoppen niet kunt zien, ook zodra je hem met wat kunst en vliegwerk aanpast (resizen wil niet), werkt hij nog steeds niet in mozilla 1.3@win2k.

paar vragen:
- Is het beleid van t.net dat popups nu zijn toegestaan?
- Kan iemand opinionbar vertellen dat mozilla 1.3 een best normale browser is om je zooi voor aan te passen?
- Mag je op t.net wel een popup-blocker (itt. banner-blocker) gebruiken?

[ Voor 6% gewijzigd door Pooh op 10-04-2003 15:55 ]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:17

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dit soort enquete popups komt regelmatig voor en staat los van beleid ten aanzien van commerciële popups (die in principe taboe zijn)
Sinds ongeveer oktober vorig jaar kun je een enquete-popup op de frontpage krijgen. De kans is echter zo klein dat ik hem pas 1x heb gezien.

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Heb er ook geen problemen mee hoor. Maar block popups meestal, en wil jullie niet tegen de haren instrijken. (Hem zo instellen dat hij alleen op t.net popups toelaat kan ook, maar is net teveel werk).

Maar dat hij niet werkt in Mozilla vind ik wel erg jammer voor een tech-site. :P

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Poohbear schreef op 10 April 2003 @ 16:36:
Maar dat hij niet werkt in Mozilla vind ik wel erg jammer voor een tech-site. :P
De pop-up wordt niet gemaakt door Tweakers.net en de devvers van Tweakers.net hebben er dus niks mee te maken. Als KPN (daar is tie geloof ik van) 'slechte' pagina's maakt moeten zij dat weten. Dit is net zoiets als een advertentie van Microsoft van laatst. Daarin werd URL-encoding gebruikt waardoor de URL niet in Mozilla werkte. :P

Niet onze fout dus. :)

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Duh. Maar jullie hebben toch wel enige invloed op wat er geplaatst word? Je laat je publiek toch niet vanaf je eigen pagina belachelijk maken door mensen die generaliserend ervanuit gaan dat iedereen wel IE zal gebruiken?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is echt niet veel moeite om de urrel van T.net in te voeren zodat er wel pop-ups doorkomen, maar eigelijk is dat helemaal niet nodig (zie de reactie van * Daniel ). Dat die pop-up het alleen doet in IE is toch alleen maar slim. Het meerendeel gebruikt nog steeds IE, dus is het niet nodig om nog meer versies te maken die werken onder Mozilla, Lynx en Opera.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Duh. Maar jullie hebben toch wel enige invloed op wat er geplaatst word? Je laat je publiek toch niet vanaf je eigen pagina belachelijk maken door mensen die generaliserend ervanuit gaan dat iedereen wel IE zal gebruiken?
Overdrijf niet zo. Die popup is niet specifiek voor Tweakers.net, en zo te zien niet eens specifiek voor Nederland. Dus nee, ik denk niet dat wie 'm ook gemaakt heeft 'm voor ons gaat aanpassen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 10 April 2003 @ 16:59:Overdrijf niet zo. Die popup is niet specifiek voor Tweakers.net, en zo te zien niet eens specifiek voor Nederland. Dus nee, ik denk niet dat wie 'm ook gemaakt heeft 'm voor ons gaat aanpassen.
Ik dacht dat de ironie wel te proeven was, maar blijkbaar vergiste ik me.
Pagina: 1