Toon posts:

Airvox 100 driver voor W2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,
Ik heb van iemand een setje Airvox 100 gehad. _/-\o_
Dit is een hele leuke draadloze ISDN centrale waar ook 6 DECT telefoons opkunnen. :o
Maar het aller-allerleukste is het feit dat er een weliswaar ISA kaart bijzit die met een zender met deze centrale kan communiceren. Draadloos ISDN dus binnenshuis tot 128 Kb. Maar er zitten alleen drivers bij voor W95 en W98. Het wordt in Nederland verkocht door KPN :'( , daar kunnen ze alleen vertellen welke telefoons DECT hebben. Kortom, ik zoek een driver voor de kaart voor W2K, wie kan mij helpen. :?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het probleem met dit soort apparaten is dat KPN aan ieder product wat ze verkopen een eigen naam geeft. Vaak zijn het producten van siemens, maar ik vermoed dit nu niet het geval is aangezien die anders heten.

De enige optie die je hebt is om achter de echte product naam te kijken en proberen of die nog gesupport wordt door de fabrikant.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, heb ik gedaan, het product komt van een Duits bedrijf, maar ze hebben geen drivers staan, deze komen nog of niet, staat er op de site.
Ik hoopte eigenlijk dat iemand het ding ook had. Het is echt een leuk apparaat.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 17:30:
Bedankt, heb ik gedaan, het product komt van een Duits bedrijf, maar ze hebben geen drivers staan, deze komen nog of niet, staat er op de site.
Ehm... als je eens wat details post over het ding, zoals welk Duits bedrijf cq product het hier dan betreft. Dan kunnen mensen je in ieder geval beter helpen :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Oke sorry..... 8)7 Het is een Com-On-Air systeem van Dosch & Amand. Het bestaat uit een draadloos basisstation (ontvanger),waarop 6 Dect (GAP) toestellen op kunnen worden aangemeld en een 6 ISDN zenders. Daarnaast heb ik een ISA kaart erbij gekregen waarop een antenne kan worden geplaatst zodat je een draadloos ISDN Modem hebt. Op de site van de producent http://www.dosch-amand.de/index_en.php kun je zien wat het is. O-)