geen drivers voor win 2k server

Pagina: 1
Acties:

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 23:58
ik heb een probleem. ik wil op een computer waar win 2k server op staat een printerservertje laten draaien. alleen ik kan geen drivers vinden van HP Officejet G85 voor win 2k server. wel voor win 2k maar als ik die probeer te installeren dan zegt dat er een verkeerde OS op staat en dan breekt hij het instalatie proces af.

duz mijn vraag was zijn er HP Officejet G85 drivers voor win 2k server?

• Madnessi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 10:21
heb je hem wel eens normaal kunnen instaleren?

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
volgens mij is er geen verschil tussen win2k en win2k server wat drivers betreft

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Smurff schreef op 10 April 2003 @ 15:18:
volgens mij is er geen verschil tussen win2k en win2k server wat drivers betreft
Dat klopt. Maar helaas vinden installatie programma's soms van wel en dan houd het toch echt op.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• L3n-M3n
Madnessi schreef op 10 april 2003 @ 15:15:
heb je hem wel eens normaal kunnen instaleren?
op een andere pc heb ik hem wel gewoon geinstalleerd enm daar staat gewoon win 2k op. ik had ook zoiets bij win nt server en had ik drivers van een 3com netwerk kaart gedownload voor win nt en die deed het gewoon toen wel.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:55

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
http://www.hp.com/cposupp...officejetg19543_swen.html

Heb je daar je win2k drivers vandaan? Anders kan je het set up programma laten uitvoeren als een windows 2000 opdracht :) Is zo'n optie voor, gok maar je kan het proberen

Verwijderd

is met meerdere printers zo onder win2k server.
je moet dan een tool installeren vanaf de installatie cd.
ik geloof dat die dir waar de tool in staat ENU of EMU heet.

• L3n-M3n
We Are Borg schreef op 10 April 2003 @ 15:24:
http://www.hp.com/cposupp...officejetg19543_swen.html

Heb je daar je win2k drivers vandaan? Anders kan je het set up programma laten uitvoeren als een windows 2000 opdracht :) Is zo'n optie voor, gok maar je kan het proberen
ik heb ook al geprobeerd om naar start-->instellingen-->printers en dan printer toevoegen en dan vind hij geen printer als ik hem laat zoeken en als ik de INF bestand moet aangeven voor het stuurprogamma omdat hij ze zelf niet heeft dan kan hij ze ook niet vinden terwel ik tog egt op dat goede INF bestand hebt geklikt (ook al zijn er 4 verschillende onder de map "drivers")
Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 15:34:
is met meerdere printers zo onder win2k server.
je moet dan een tool installeren vanaf de installatie cd.
ik geloof dat die dir waar de tool in staat ENU of EMU heet.
ik heb ook op de cd-rom gekeken en er staat geen map die emu of enu heet.

[ Voor 21% gewijzigd door L3n-M3n op 10-04-2003 15:59 ]

Verwijderd

Kan je hem niet via een JetDirect in het netwerk zetten? Ben je van alle problemen af!

• L3n-M3n
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 16:00:
Kan je hem niet via een JetDirect in het netwerk zetten? Ben je van alle problemen af!
ik heb wel zo'n ding alleen een andere keer had ik hem ook aangesloten alleen niet geconfigueerd want hij ging steeds terug naar zijn oude instellingen maar ik ga het effe opnieuw proberen

Verwijderd

Misschien suf maarre... in zo'n geval zou ik ff naar HP bellen om info te winnen.
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met HP (ondersteuning enzo) :)
Pagina: 1