Toon posts:

7650 +bleutooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
kan iemand mij vertellen wat de maximale datasnelheid met bleutooth is voor een 7650? Ik heb namelijk software dat het een draadloze webcam wordt en dat je er divx mee kunt opnemen. Maar via infrarood is dat nogal traag en moet je perse richten op de ontvanger :S

Groeten René

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:24
Dit lijkt mij er eentje voor I&T?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 14:28:
Hallo,
kan iemand mij vertellen wat de maximale datasnelheid met bleutooth is voor een 7650? Ik heb namelijk software dat het een draadloze webcam wordt en dat je er divx mee kunt opnemen. Maar via infrarood is dat nogal traag en moet je perse richten op de ontvanger :S

Groeten René
Met bluetooth kun je tot 1 megabit, dus 1/8 megabyte per seconde versturen. Alleen haal je dat meestal bij lange na niet; verwacht dus ongeveer 100 kb per seconde maximaal.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop naar IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

HunterPro schreef op 10 april 2003 @ 16:21:
Met bluetooth kun je tot 1 megabit, dus 1/8 megabyte per seconde versturen. Alleen haal je dat meestal bij lange na niet; verwacht dus ongeveer 100 kb per seconde maximaal.
Uit de praktijk is die 100kb/s nog snel ook... en ja zelfs als ik de gsm naast de monitor heb liggen... ik vind het echt zwaar tegenvallen!