Als ik op mijn pc (p3 966, 512 MB, Asus CUSL2C, Geforce 2 GTS/pro 64, sb live etc) een spel met DirectX 9 ondersteuning ga spelen, dan valt het toetsenbord na ongeveer een uur uit. Ik maak gebruik van windows 2000 (kale installatie) met de laatste video en sounddrivers.
Als ik dan uit het spel ga (dmv muis-bediening), dan werkt het toetsenbord in windows zelf ook niet meer. Na een reboot doet ie het weer wel. Het toetsenbord is op USB aangesloten.
Het probleem vindt o.a. plaats bij het spelen van Splintercell of Freelancer.
Heeft iemand een idee waar het probleem zou liggen?
Ik heb nog niet kunnen proberen of het probleem nog steeds optreed als ik de pc gewoon aan hebt staan zonder dat ik een spel speel. Ook weet ik nog niet of het probleem ook bij een DirectX 7 / 8 spel optreed.
Als ik dan uit het spel ga (dmv muis-bediening), dan werkt het toetsenbord in windows zelf ook niet meer. Na een reboot doet ie het weer wel. Het toetsenbord is op USB aangesloten.
Het probleem vindt o.a. plaats bij het spelen van Splintercell of Freelancer.
Heeft iemand een idee waar het probleem zou liggen?
Ik heb nog niet kunnen proberen of het probleem nog steeds optreed als ik de pc gewoon aan hebt staan zonder dat ik een spel speel. Ook weet ik nog niet of het probleem ook bij een DirectX 7 / 8 spel optreed.
Hier kon uw advertentie staan