Ik snap het even niet meer, want ik krijg het zaakje niet aan de praat. Ik heb hieronder maar even wat ik denk dat de meest relevante lapjes tekst zijn gepost.
uit de build xml:
en dat roep ik uiteraard verderop aan, maar dan krijg ik de volgende error
Wie weet wat hierevan de oorzaak is (los natuurlijk van dat hij de bestanden niet kan vinden) Ze staan overigens echt in het opgegeven path...
uit de build xml:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <property environment="env"/> <path id="xdoclet.path"> <fileset dir="${env.XDOCLET_HOME}${file.separator}lib"> <include name="*.jar"/> </fileset> </path> <taskdef name="ejbdoclet" classname="xdoclet.modules.ejb.EjbDocletTask" classpathref="xdoclet.path" /> |
en dat roep ik uiteraard verderop aan, maar dan krijg ik de volgende error
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| [ejbdoclet] Make sure the jar file containing the ejbdoclet class is on the clas
spath specified in the <taskdef> that defined {2}. These classes are needed in o
rder to generate correct output.
[ejbdoclet] at xdoclet.DocletTask.checkClass(DocletTask.java:501)
[ejbdoclet] at xdoclet.modules.ejb.EjbDocletTask.validateOptions(EjbDocletTask.java:82)
[ejbdoclet] at xjavadoc.ant.XJavadocTask.execute(XJavadocTask.java:53)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.UnknownElement.execute unknownElement.java:193)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Task.perform(Task.java:341)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Target.execute(Target.java:309)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Target.performTasks(Target.java:336)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Project.executeTarget(Project.java:1339)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Project.executeTargets(Project.java:1255)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Main.runBuild(Main.java:609)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Main.start(Main.java:196)
[ejbdoclet] at org.apache.tools.ant.Main.main(Main.java:235) |
Wie weet wat hierevan de oorzaak is (los natuurlijk van dat hij de bestanden niet kan vinden) Ze staan overigens echt in het opgegeven path...