Flash; aantal frames met zelfde beeld invoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:30
Ik heb een beginnersprobleempje met flash waar ik niet uitkom.
Ik heb een movie, met redelijk veel sporen;
een aantal dynamisch (motion) en een aantal statisch etc...
Maar nou wil ik bijv. 10 frames invoegen ergens in het midden (tussen motion in etc) waarin alles even stilstaat. Hoe kan ik dat doen?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Probeer eens F1, help.
Zoek op Google en hier op GoT.

2x op F6, dan daar tussen 10 frames toevoegen en zorgen dat de inhoud daarvan gelijk blijft. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:30
mja, dat kan wel, maar ik kan maar in 1 frame F6 doen, en zou dan in een frame ernaast weer op F6 moeten drukken.
maar in dat frame is de motion al weer een stukje verder, dus dat kan niet.
Dat het met Keyframing moet wist ik idd ook al wel hoor ;)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Duh. Inderdaad gaat die motion-tween verder. Dat is juist het mooie van heel zo'n tween. Wil je dat dus niet, kan je óf 2 motion-tweens maken, óf (handmatig) zorgen dat de frames tussen de 2 keyframes het zelfde zijn.
Maar dit lijkt me opzich toch een vrij basic vraag die op de gemiddelde flash-site wel uitleggen. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Typische geval van lees de manual :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.