Ik zit er sterk over te denken om nijn A7V333 (Revision 1.01
) te vervangen omdat dat board niet stabiel op 166MHz FSB wil draaien met 2 geheugenbankjes bezet. Nu zat ik te denken aan de A7V8X-X, omdat de A7V serie me erg goed beviel en de X-Serie erg goedkoop is (€85). Voor zover ik heb kunnen uitzoeken is de X-Versie van de A7V serie een bordje is waarvan alle extra's vanaf gesloopt zijn, maar dat het voor de rest een standaard A7V board is.
Nu viel mij echter op dat de X boardjes wel een aparte BIOS file hebben die afwijkt van de standaard A7V series. Nu ben ik alleen bang dat in dit board ook alle overclock opties e.d. uit de bios gesloopt zijn.
Met andere woorden. Heeft iemand ervaringen met dit boardje en is het net zo te overclocken en stabiel als zijn grote broer de A7V8X??
Nu viel mij echter op dat de X boardjes wel een aparte BIOS file hebben die afwijkt van de standaard A7V series. Nu ben ik alleen bang dat in dit board ook alle overclock opties e.d. uit de bios gesloopt zijn.
Met andere woorden. Heeft iemand ervaringen met dit boardje en is het net zo te overclocken en stabiel als zijn grote broer de A7V8X??
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!