Hoofdtelefoon met micro: vraagje

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik heb gezien dat je "gewone" modellen hebt die je vb ook in je stereo kan in pluggen maar je hebt er ook met usb. Bedoeling is dat ik het vooral ga gebruiken om te gamen.

Zijn er mensen onder jullie die tips hebben waarop ik moet letten bij de aankoop?

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb zelf een plantronics .90 maar ik had vroeger een oudere headset die een stuk goedkoper was maar die ging naar een tijdje alweer kapot. Die plantronics .90 heeft gewoon een stereo aansluiting en niet een usb(dus daar ook geen ervaring mee) maar hij werkt perfect.

• RedC
Mja ik heb een Audigy 2 dus is wel handig om dat ding dan vooraan in te pluggen in plaats van weeral een USB apparaat

• RedC
Heeft niemand nog enige tips?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Tsja, ik heb er zelf niet al te veel ervaring mee, maar aangezien je al aangeeft dat je hem voornamelijk gaat gebruiken om te gamen, kun je best een USB headset nemen. Dan ben je er meteen zeker van dat je geen last krijgt met de aansluitingen. Nu je een audigy hebt heb je daar sowieso geen last van, maar er zijn genoeg 5.1 geluidskaarten die in analog 6 channel mode geen microfoonaansluiting hebben, omdat die wordt gebruikt voor de center channel.
Verder lijkt het mij qua geluid en systeemprestaties niet al te veel uitmaken, maar hier heb ik geen ervaring mee.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©