20*350ZO45°
Verwijderd
een 8x speed voldoet dan al.
Op woensdag 22 november 2000 00:36 schreef jumperFreed het volgende:
Aopen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
A-open zijn niet zo goed meer imho.Op woensdag 22 november 2000 00:36 schreef jumperFreed het volgende:
Aopen
Ik heb nu een die S500 (50x is da) van Asus.
Perfect dingie.
Erg s*x, audio extraction op 7x
en data niet heel veel sneller.
De LG geen ervaringen mee.
Verwijderd
Aopen rulez the CD-ROM world
leest alle soorten en types CD-R RW etc, is stil en bovendien goedkoop
Verwijderd
dan heb jij wel een f*ck PC, ik merk dus wel een zeer groot verschil tussen een 40x en een 8x, een kennis van me heeft een 48x en die is echt wel sneller dan mijn 40xOp dinsdag 21 november 2000 08:59 schreef Professor_X het volgende:
Check out Computer Totaal van dit jaar. Trouwens die 52X zegt niet zoveel over de CD-ROM speler hoor, in de praktijk haal je deze snelheid maar zelden (gewoon nooit!) Als je dus een grote hoeveelheid data van CD-ROM naar je harde schijf moet zetten dan zijn deze CD-ROM's wel geschikt, maar het het afspelen van audio of VideoCD "Forget It"
een 8x speed voldoet dan al.
ja leuk,bijhalve dan dat de LG en de Creative NIET in de test voorkomenOp woensdag 22 november 2000 11:17 schreef Elteor het volgende:
Zie http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12401 voor een review van hardwareinfo.net met o.a. 9 snelle cd-rom spelers .....
aleen geen 'betrouwbaarheid' info
studiegenoot van me heeft 2! teac 40x drives en die zijn net zo snel als dat 50x spul van die andere merken. Hij zegt ook dat deze betrouwbaarder is. Kan helaan geen review info vinden van cddrives
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
30x sf175s + gw5000-dt op oost
Verwijderd
Tja, arme DrSPiDeROp woensdag 22 november 2000 11:23 schreef DrSPiDeR het volgende:
[..]
dan heb jij wel een f*ck PC, ik merk dus wel een zeer groot verschil tussen een 40x en een 8x, een kennis van me heeft een 48x en die is echt wel sneller dan mijn 40x
Heb maar 1 ding voor DrSPiDer:
Verwijderd
(btw leuke naam reaper
Creative kwam als tie 1 keer was afgeremd niet echt meer op gang....Cyberdrive kwam goed uit de test.
TEAC = Toshibastudiegenoot van me heeft 2! teac 40x drives
(Toshiba Electronics America Corp.)
Toshiba wordt nog steeds het meest gebruikt in brand pc's als PB en Compaq. schijnt erg betrouwbaar te zijn (lage MTBF)
ook qua audio grabben zijn ze erg goed.
je bedoelt hoge/lange MTBF.Op woensdag 22 november 2000 21:53 schreef smvs het volgende:
...
betrouwbaar te zijn (lage MTBF)
...
want MTBF betekent toch nog steeds Mean Time Between Failures?
Te overpriced.Op woensdag 22 november 2000 17:49 schreef VivaAtloni het volgende:
kenwood
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
en ik kan trouwens niets vinden over de LG 52x
correctie: http://www.lge.com/cgi-bin/view?no=1003&type=1
Op deze (mirror?) site stond ie niet
http://www.lge.co.kr/english/product/cdrom_all.html
Als iemand die LG 52x heeft of de AOPEN 50x, misschien kan hij/zij de benchmarks posten op http://www.cdspeed2000.com ?
Hele handige prettige site, download het cdspeed proggie en test em of geef commentaar over andere drives.
Als ik besloten heb welke het wordt zal ik dat ook doen
Verwijderd
52x zal ook wel goed zijn.
Succes met je keuze.
Verwijderd
goed ding absoluut en vrij stil ook nog
maar ik ga binnenkort z'n Kenwood halen
Maar als ik jullie zo hoor over Creative blijf ik denk ik toch maar bij LG
17 x audioextractie
Ken nu net zo'n creative ding gekocht voor systeem 2, ga em zo ff testen.
One of the animals has left its cage today.
Dat houdt kort gezegt in dat hij bij aankoop al naar de knoppen is.wat is DOA?
En geloof me, dan sta je echt niet te lachen
Dat ding is echt verekte snel. Ik zelf heb een Asus 40x die loopt 7-15 x is ook wel goed, maar minder als die plextor.
Als er iemand is die een betere heeft als een plextor 40x dan mag die het hier Posten!
Verwijderd
72 speed Kenwood zou nu het beste zijn.