[SG] Alfa Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Mod's

Zoals jullie ongetwijveld weten werd 't Alfa Topic per ongeluk een beetje populair. In elkgeval in die mate dat we het tot deel 3 en een slordige 3000 posts gebracht hebben.

Nu zitten we met het volgende probleem. Bij deel 3 hadden we afgesproken dat dit deel naar de HK zou verhuizen. Prima afspraak. Totdat de HK dicht ging om diverse, begrijpelijke redenen.

Ondertussen heeft Deel 3 de 1000 posts bereikt en zijn er ook nieuwe mensen in 't topic gekomen met allerhande vragen.

Mijn vraag aan jullie is, waar moeten we hier nu mee heen. De HK heeft de gemiddelde poster in dat topic geen toegang tot en mjah... feitelijk zou Deel 4 daar dan wel heen moeten. Maar zitten we dus met de posters.

Graag zouden we wel een Deel 4 zien komen, zeker nu er nieuwe vragen van nieuwe mensen naar voren komen.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 15:33

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Helemaal meeëens Soulfly :)

Voor het gemak ff het linkje ...
Alfa Romeo, post hier pics van een Alfa!!! - deel 3

.. en we zitten inmiddels op 1018 posts!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat ie daar goed staat toch?
Ik denk dat ie in de HK heel erg verneukt gaat worden enzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik denk dat dat een SG/GC mod daar als enigste een sluitende uitspraak over kan geven :)
Ik zal durden ff porren voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

Plague schreef op 10 april 2003 @ 12:46:
Ik denk dat ie daar goed staat toch?
Ik denk dat ie in de HK heel erg verneukt gaat worden enzo :X
ik denk het niet, en als dat wel zo is, dan kan de HK IMO per direct weer dicht. Als het goed is worden er nu geen topics verneukt met kut-opmerkingen in de HK...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Het ging in 't verleden (begin van Deel 3) prima met 't topic in de HK. Wat dat betreft heb ik (of de vaste posters als ik 't zo mag zeggen) daar ook geen bezwaar tegen.

't enige "probleem" is dat 90% daar nog geen toegang tot heeft ;)
Dit is overigens geen sollicitatie naar ;) ik kijk wel link uit.

Vandaar dus ook dat ik m'n vraag hier post. Gezien dat er toch meer vragen schijnen te zijn m.b.t. 't merk & om andere losschietende topics in SG daarover daarmee/daarover te voorkomen

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

En aangezien de main-posters onder ons geen HK-access hebben zal het dan verdraaid stil gaan worden. :'(

Niet dat wij dat kunnen controleren .. wij hebben geen access 8)7

Het topique loopt nog steeds als een trein en er verschijnen ook regelmatig nieuwe gezichten tussen het vaste meubilair :+
.. en ik verwacht binnenkort weer een truck-load pics :9

ondergetekende heeft pas een FTP gevonden met daarop ±2650 foto's en moet er nog een 700 van binnenhalen ... 8)

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk wel heel erg neerkomen op een verkapt verzoek om HK access, zeker als je gaat beweren in je post dat het niet zo is, kijk daar mee uit, want niet iedereen is daar geduldig me these days ;)

Laten we nog even gezellig wachten op durden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 17:13

Arno

PF5A

Ik ken de TS persoonlijk erg goed en ik weet zeker dat hij geen HKXS aan het bedelen is hier hoor ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je probleem had ik ook bedacht ja. Ik heb er op zich geen moeite mee als hij in SG blijft staan, zolang het maar duidelijk is / blijft dat variaties op dat topic (dus zelfde strekking, ander merk / type) wel in de HK worden geparkeerd (pun intended 8)7).

Dit is mijn eigen mening, niet per see die van de hele crew, maar omdat het contact opnemen niet echt wilde vorderen post ik dit maar vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 15:41:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg neerkomen op een verkapt verzoek om HK access, zeker als je gaat beweren in je post dat het niet zo is, kijk daar mee uit, want niet iedereen is daar geduldig me these days ;)

Laten we nog even gezellig wachten op durden.
Vervelend dat hetgeen wel zo op jou overkwam. Dit is zeer zeker dus niet de intentie geweest.

Zelf heb ik het gebeuren omtrend de HK en de eventuele access daartoe in de toekomst gelezen, maar ik zit niet in de 0 - 10.000 groep maar tussen de 10.001 & 20.000. En wees gerust... ik heb geduld.

't was meer om het probleem neer te leggen in combi dat het topic deel 3 oorspronkelijk in de HK zat en vanwege het sluiten van de HK naar SG was verhuisd.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 10 April 2003 @ 15:55:
Ik ken de TS persoonlijk erg goed en ik weet zeker dat hij geen HKXS aan het bedelen is hier hoor ;)
Ik beweer ook niet dat het zo is, maar als je maar vaak genoeg leest "dit is geen verzoek tot HK-X6", dan ga je haast denken dat het wel zo is.

Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je moet oppassen met dergelijke uitspraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Traag schreef op 10 April 2003 @ 15:55:
Dankje :)

je moet imho toch iets dergelijks kunnen zeggen/opmerken zonder dat Modjes meteen in de gordijnen vliegen? Ikzelf heb ik geen maanden (jeee wat vliegt de tijd) nakkes, nada, noppes gelezen m.b.t. de HK, dus ik heb eerlijk gezegd geen clue wat er wel/niet mag ... als het mijn tijd is (qua HK!), dan merk ik dat vanzelf wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Laatst online: 11:45

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Soulfly schreef op 10 April 2003 @ 16:09:
[...]
Zelf heb ik het gebeuren omtrend de HK en de eventuele access daartoe in de toekomst gelezen, maar ik zit niet in de 0 - 10.000 groep maar tussen de 10.001 & 20.000. En wees gerust... ik heb geduld.
eehm je zit nog hoger hoor :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 15:58:
Dit is mijn eigen mening, niet per see die van de hele crew, maar omdat het contact opnemen niet echt wilde vorderen post ik dit maar vast ;)
Ik vind hem ook niet zo erg in SG, hoor... ik sluit me volledig aan bij mijn collega.

Ik heb een hekel aan dagen dat ik moet werken in de baas z'n tijd 8)7

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:36

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Dido schreef op 10 april 2003 @ 17:19:
[...]
Ik heb een hekel aan dagen dat ik moet werken in de baas z'n tijd 8)7
Werk je liever in je eigen tijd voor je baas dan :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 11:33

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 16:22:
[...]

Ik beweer ook niet dat het zo is, maar als je maar vaak genoeg leest "dit is geen verzoek tot HK-X6", dan ga je haast denken dat het wel zo is.

Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je moet oppassen met dergelijke uitspraken...
Mwah ik las dat er ook niet uit eigenlijk :) .

Ik heb toen ook mijn meeting topic in de SG mogen gooien aangezien de HK er toen niet was en dat was ook geen probleem :)

Imo als het een goed lopend en vrij serieus nog topic is waarom niet :? . Iig totdat iedereen de kans heeft gehad om in de HK te komen. Om nou een topic wat anders ten dode is in de HK te smijten is ook niets :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Ik heb Deel 4 geopend (zoals zichtbaar). Deel 3 kan wat mij betreft gesloten worden.

In de opening heb ik ook verwezen naar m'n verzoek tot toestemming alhier.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Goed, dit lijkt wel duidelijk te zijn enzo :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.