nou breekt mn klomp.
Krijg ik van de week een schitterende t68i en wil ik als tevreden o2 gebruiker gaan mmsen moet de phone nog worden ingesteld.nou dat kan gebeuren..Ik bellen naar o2 en daar wordt ik vriendelijk geholpen en krijg een smsje met de juiste instellingen via o2.nou ik blij en hoor dat mn vrienden leuke mmsjes hebben..die wil ik ook dus zij maar sturen en wat denk je::: komen ze niet op mn phone aan maar op de mmsinbox op o2.nl
Ik kijk daarop om misschien ze door te kunnen sturen naar mn eigen phone..
nou nee hoor..kost me weer .55 eurocent en ik krijg de mms in mn inbox.
meteen gebeld naar o2 en die vroegen of ik ochtends wil bellen en dat deed ik dus ook..maar nu na een dik half uur te hebben geluld als brugman: Geen soelaas.
Ik moet maar een logboek bij gaan houden wanneer er iets fout gaat en van wie het komt..het komt via hun eigensite niet bij mij aan en via (gratis) sites wel.
Waar kan het aan liggen.
dit zijn mn instellingen en wie o wie heeft hier met o2 ook klachten mee?
berichtserver : http://mmsc.mms.02.nl:8002
geldigheid : maximum
leesbevest : uit
aflever :uit
autoverwijd :aan
auto download : bevestig
waarschuwing :aan
hopelijk heeft iemand een oplossing want bij mij ligt o2 er regelmatig uit op hun site
Krijg ik van de week een schitterende t68i en wil ik als tevreden o2 gebruiker gaan mmsen moet de phone nog worden ingesteld.nou dat kan gebeuren..Ik bellen naar o2 en daar wordt ik vriendelijk geholpen en krijg een smsje met de juiste instellingen via o2.nou ik blij en hoor dat mn vrienden leuke mmsjes hebben..die wil ik ook dus zij maar sturen en wat denk je::: komen ze niet op mn phone aan maar op de mmsinbox op o2.nl
Ik kijk daarop om misschien ze door te kunnen sturen naar mn eigen phone..
nou nee hoor..kost me weer .55 eurocent en ik krijg de mms in mn inbox.
meteen gebeld naar o2 en die vroegen of ik ochtends wil bellen en dat deed ik dus ook..maar nu na een dik half uur te hebben geluld als brugman: Geen soelaas.
Ik moet maar een logboek bij gaan houden wanneer er iets fout gaat en van wie het komt..het komt via hun eigensite niet bij mij aan en via (gratis) sites wel.
Waar kan het aan liggen.
dit zijn mn instellingen en wie o wie heeft hier met o2 ook klachten mee?
berichtserver : http://mmsc.mms.02.nl:8002
geldigheid : maximum
leesbevest : uit
aflever :uit
autoverwijd :aan
auto download : bevestig
waarschuwing :aan
hopelijk heeft iemand een oplossing want bij mij ligt o2 er regelmatig uit op hun site