Alcatel Speestouch home naar pro

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 21:43
Ik heb een Alcatel Speedtouch home modem met KHAsaa3.281 software naar mijn weten succesvol getweaked naar de PRO versie.
PPP is beschikbaar en DHCP werkt etc.
Wanneer ik op 'defaults' klik in de web interface van het modem dan krijg ik een hele reeks instellingen en daar houdt het voor mij even op.
Nou is mijn vraag : hoe te configureren voor CISTRON?
Wie heeft dit ook al eens gedaan? Staat dit ergens al beschreven?
Ik heb de handleiding van CISTRON voor de HOME versie maar werkt dit?
En kan ik deze modem naar de 510 versie updaten/-graden?
Ik heb namelijk gelezen dat dit niet zou kunnen met de K versie software..Of haal ik nou van alles door elkaar ???HELP... ;)

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-04 08:20

Daantje20

Je moet leven om te leren.

kijk eens op www.weethet.nl ..... ;)

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij staat alles wat je wilt weten in deze guide: Alcatel home --> pro.

Voor de tweak van home --> 510: hier.

Let op: dat laatste kun je niet meer ongedaan maken!

• stretch
Towbitis, de modem is al getweakt..maar nu de CISTRON instellingen...hier staat alleen maar de MXS instellingen..of zijn die gelijk?
De Kha software versie modem kan dus niet geupgrade worden naar 510...jááámmer.....

[ Voor 25% gewijzigd door stretch op 10-04-2003 12:08 ]

• stretch
Er wordt gesproken over een GSV7AA3.281 software versie en een KHASaa3.281 versie...kan ik het modem naar de G versie software upgraden??Zo ja..hoe gaat dat in zijn werk?of gaat ie dan kapot ??

[ Voor 10% gewijzigd door stretch op 10-04-2003 12:46 ]

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Het zijn normaal gezien dezelfde instellingen als voor MXstream. Je VPI is 35 en je VCI is 8. Verder gewoon de howto volgen op
http://www.bruring.com/nuke/

Have fun ;)

Verwijderd

Deze draad gaat (weer) op slot, aangezien ik geen touw kan vastknopen aan het hele verhaal. Dat mag de volgende keer best wel een beetje duidelijker. Bovendien gaan de vragen over een modem en niet zozeer over een OS. En als dat niet zo is was de topicstart dus toch vaag :)
Lees ook NOS policy - updated 01/04/03 eens door hoe een topicstart beter zou kunnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.