Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ja en als je het weer een keer speel dan krijg je dat aloude gevoel weer naar boven. Ik voelde met echt een crimineel in het spel.Palomar schreef op 10 April 2003 @ 11:12:
volgens mij niet.. maar je kunt wel nieuwe maps enzo downloaden voor GTA1. IS wel heel lang geleden dat ik dat gedaan heb, maar zoek maar es op google dan krun je vast nog wel wat maps vinden.
Gaaf usericon
Verwijderd
This is the Way.
-> hier kan je nieuwe auto's downloaden voor gta, is misschien wel de moeite waard?
Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD
Maar als je dan door de politie werd gepakt, mocht je dus weer verder, want je was ook politieagent
Kweet alleen ECHT niet meer hoe dat spel heet

Iemand?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
EDIT; sorry dat spel is voor de GBA
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 17:29 ]
Is geloof ik alleen voor mac.. heb ff gezocht namelijkVerwijderd schreef op 10 april 2003 @ 17:27:
Er wordt een spel gemaakt. Payback genaamt. lijkt veel op GTA 1
EDIT; sorry dat spel is voor de GBA
Screenies:
http://www.apex-designs.net/payback_screens.html
EDIT
Niet voor de GBA.. maar voor de MAC toch? En ze zijn met een port voor de PDA bezig
EDIT2
Hmmm toch ook de GBA zie ik nu... misschien dan later ook wel de PC
[ Voor 32% gewijzigd door DeMoN op 10-04-2003 17:39 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Er was wel een bootje in GTA 1 hoor...Bor_de_Wollef schreef op 11 april 2003 @ 17:33:
Wat ik miste in GTA1 en 2 waren vooral bootjes etc. Er is overal water te vinden maar geet bootjes of jetski's om daar overheen te racen. Snap trouwens ook niet waarom ze destijds de motoren uit GTA 2 gehaald hebben.
Komt 1 keertje voor
Alleen als je erin sprong was je wasted terwijl die andere crimineel er wel mee kon varen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
je bedoelt zeker PDA? oid, maar zeker dat het was op een mameOkyah schreef op 10 April 2003 @ 17:15:
Ehm, er is een spel, dat veeeel ouder is, waar je een politieagent speelt, waar je ook door een stad kan heenrijden en alles top down bekeken wordt!
Maar als je dan door de politie werd gepakt, mocht je dus weer verder, want je was ook politieagent
Iemand?
APB was inderdaad erg cool! Op de Lynx nog wel! Ik heb nog steeds spijt dat ik die verkocht heb. APB is helaas niet op de PC uitgekomen.eX0duS schreef op 11 april 2003 @ 19:31:
Op de Lynx vroeger... APB, was je politieagentje, had je ook een top down view.
Precies, gta london is ook wel kewl omdat het in de 60-er jaren afspeeld. Grafisch is het zoals GTA1 maar er zitten ook gewoon missies bij.bolleh schreef op 10 April 2003 @ 12:51:
gta london al gedaan?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Tja kijk als elk vervolg niet goed is... dan zou er nooit een game komen die je leuk vind he...Bor_de_Wollef schreef op 12 April 2003 @ 11:31:
GTA London ook al gedaan. Op de een of andere manier kon ik die nou net weer niet echt interessant vinden.

Het is al wel vrij oud d8 ik
Ehrm... like... "Dreamweb"? Ik weet niet of je daar uberhaupt in kon rijden, maar het was helemaal top-down. Detective spelen, best wel koel spelleke.Okyah schreef op 10 April 2003 @ 17:15:
Ehm, er is een spel, dat veeeel ouder is, waar je een politieagent speelt, waar je ook door een stad kan heenrijden en alles top down bekeken wordt!
Iemand?
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Kijk, dat wordt interssant. Weet iemand anders toevallig wat er van dit project gekomen is?STIMPPYYY schreef op 12 april 2003 @ 16:00:
Ik meen dat iemand hier op GOT ofzo ook bezig was met eens soort GTA achtig iets. Ik weet niet meer hoe het heet , sorry.
Het is al wel vrij oud d8 ik
Woei! PHAAAAT!!! Ik laat mijn GBA vast warmdraaienDeMoN schreef op 10 April 2003 @ 17:33:
[...]
Screenies:
http://www.apex-designs.net/payback_screens.html
[...]
Tesla Model Y RWD (2024)