Ik wil deze horloge eigenlijk wel halen, maar ik weet niet waar ie te koop is.
En heeft er toevallig iemand een voorbeeld foto van?

Verwijderd
Ik heb niet eens een makro pas, dus het is voor mij onmogelijk zelfs te kijken hoeveel die daar kost en of nog te krijgen is. Laat staan dat ik daar binnen kom.Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 11:12:
Bij de Makro
Of je moet daar werken en het plaatje daar online hebben gezet, ofzoietsdergelijks.![]()
http://www.makro.nl/folder/Images/JPG/3953586.jpg
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 11:21 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Nou dat heb ik dus al 10 keer gedaan in verband met allemaal spullen. Maar ik kan ook maar nooit iemand vinden die mij een pas wil lenen.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 11:18:
Dan ga je even in je vrienden/familie kring informeren of iemand een makro pas heeft en dan ga je fijn mee naar de makro en ga je hem aanschaffen
Op de site kun je controlerenw at hij kost denk ik
je kunt gewoon inloggen met valse gegevens en bij het pasje allemaal 0000000000 invoeren
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Tja waar zijn ze hier te koop en hoeveel kosten ze?Gutteguttegut schreef op 10 April 2003 @ 11:46:
hmm..leuk ding....kan hm niet vinden op de macro site..
Deze zijn ook leuk:
[afbeelding][afbeelding]
komen van hier.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ja maar dat is denk ik qua prijs ook niet te vergelijken....JerryH schreef op 10 april 2003 @ 11:48:
Die dingen zien er een stuk beter uit!
Oké, daar heb je gelijk in. Moet zeggen dat ik ze ook niet zo 1-2-3 kan vinden verderVerwijderd schreef op 10 April 2003 @ 11:51:
[...]
Ja maar dat is denk ik qua prijs ook niet te vergelijken....
Natuurlijk ziet een porsche er ook beter uit dan een fiat pinda
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.emerce.nl/arch...001/hardewaren/12882.htmlCasio was de eerste die een lens in een horloge wist te proppen met de Wrist Camera. Twee nieuwe modellen voegen daar nu kleur aan toe: de wqv3d-8 en de wqv3-1. Op het horloge blijf je de beelden in zwart-wit zien, maar infrarood overgezet naar de computer tonen de 200 dpi beelden 16,7 miljoen kleuren. Ook nieuw zijn de 'thumbnails' waardoor je op het horloge een preview hebt van je foto's. Uiteraard geeft de Wrist Camera ook de tijd en datum aan en zit er alarm en een stopwatch op.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 12:26 ]
Casio WQV-101E -> prijs in Euro: niet verkrijgbaar. Prijs in NLG: niet verkrijgbaar.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq