problemen met afspelen svcd

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 17:21

HellFish

Hang The DJ

Topicstarter
Ik heb een paar maanden geleden eens een svcd gedownload (trance energy 2002 dvd-rip). Ik heb hem nooit kunnen afspelen alhoewel ik hem wel volledig heb gedownload.
Wat gaat er nu mis? Als ik nog maar op de file klik (hij wil dan een voorbeeld maken) dan begint mijn hdd als gek te werken, en dit stopt gewoon niet, ik moet dan rebooten, ook de rest wordt dan ineens tergend traag.
Het is me dus ook nog nooit gelukt hem open te doen.
Ik zou graag deze svcd willen bekijken, maar het lukt dus niet.
Het bestands formaat is *.mpg
Ik denk wel dat ik de juiste codecs heb.

Ik heb de search gebruikt, en geen dergelijk probleem gevonden.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:26
Je mediaplayer (die dus ook voor de preview zorgt) kan geen SVCD's afspelen... Moet je die MPG maar eens openen in een software DVD player; die spelen het zonder problemen af.

Pvouput live

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-09 04:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je al geprobeerd de dvd te kopen of te huren bij de videotheek?
Ik denk dat het dan wel afspeelt ;)
Beter gezecht we gaan je niet helpen om je warez aan de gang te krijgen, als je zelf je warez kan vinden kun je ook wel zelf uitzoeken hoe het werkt.

Verder zoek eens wat beter met de search, heb het idee dat je daar niet al te veel moeite gedaan hebt. Dit omdat het nogal vaak langsgeweest is.
Als voorbeeld :
[search= mpeg2 afspelen hd]

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Probeer eens met Power DVD oid de file te openen. Deze zal dit wel openkrijgen, ik heb ook al wel eens iets dergelijks meegemaakt.
Beter gezecht --> gezegd
;)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 17:21

HellFish

Hang The DJ

Topicstarter
het werkt als ik hem met PowerDVD afspeel.
Bedankt !

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

Verwijderd

Gefeliciteerd. Was niet al te moeilijk he???

En dat heilige boontje hierboven moet zich afvragen of ie zelf helemaal brandschoon is voordat ie zo reageerd.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-09 04:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 12:18:
Gefeliciteerd. Was niet al te moeilijk he???

En dat heilige boontje hierboven moet zich afvragen of ie zelf helemaal brandschoon is voordat ie zo reageerd.
Pardon?
Ik wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben, maar wel dat ik de regels ken van deze forum.
oa die hier staan:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren
Ken jij die toevallig ook?
En dan ook deze:
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright
Lees het stukje eens over warez ;)

Verder graag ontopic, ipv offtopic flamen :)

Verwijderd

Dit probleem ken ik. Ik heb ook supervideo cd's en kan ze nog steeds niet afspelen.
Ik heb ook van allerlei codecs geprobeerd maar het werkte niet.

Ik kreeg als tip dat je hem moet afspelen met een Power DVD Player.

Want deze ondersteund ook supervideo cd's.

Probeer het eens zo :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad was de tip PowerDVD (of een MPEG2 codec installeren) al wel vaker gegeven in topics over MPG/MPG2: zie de link van Vae Victis, welk je nog zou kunnen verfijnen door enkel in SA te zoeken.

Anyhow, opgelost en voordat we verder offtopic gaan maar een slotje. PowerDVD is best een handig programma ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.