Apple en Joppiesaus all the way
Verwijderd
IR=IR lijkt me, in de zin van: Je kan een infraroodverbinding realiseren.
Dus waarom zou het niet werken?
Men laat geen apparaat uitkomen waarvan men pretendeerd dat het met IR werkt, en het vervolgens niet doet he
Dat dacht ik ook al ja - maar toen las ik dat er verschillende versies infrarood waren. En zag ik de 7210 nergens als "ondersteund" bij staan.Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 10:27:
IR is toch gewoon een standaard voor communicatie?
IR=IR lijkt me, in de zin van: Je kan een infraroodverbinding realiseren.
Dus waarom zou het niet werken?
Men laat geen apparaat uitkomen waarvan men pretendeerd dat het met IR werkt, en het vervolgens niet doet he
En aangezien ik er weinig verstand van heb - vraag ik de kenners hier.
Good question, het is vast goedkoper dan een orginele kabel van Nokia....Hollie schreef op 10 April 2003 @ 10:24:
Hoi,
Ik ben van plan om een USB infra rood adapter aan te schaffen. Ik heb al een beetje rondgekeken en mijn oog viel op de MA-620 USB IR adapter. Maar werkt deze wel met mijn telefoon? Ik heb dat nergens kunnen vinden.
Als er andere - niet te dure - alternatieven zijn dan hoor ik die graag!
no comment
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Ik schrok ook een beetje van de prijzen van de orginele Nokia kabeltjes - daarom maar een IR adapter - die kun je nog eens ergens anders voor gebruiken!GuidoHuis schreef op 10 april 2003 @ 16:46:
Het schijnt dat met de juiste instellingen allles probleemloos werkt. Ik heb zelf een actisys; een van de beste op de markt en na wat instellingen wijzigen, werkt het perfect. Zeker het overwegen waard. Want mijn actisys Irda adapter kun je voor elke gsm (digicam Irda-printer...) gebruiken.
Je legt je telefoon ervoor en je pc ziet herkent hem meteen. Kan niet beter.
Stukken beter als zo'n klote kabeltje voor je foon. En die zijn ook alleen maar meestal voor een paar soorten toestellen te gebruiken. En die IR kun je ook nog voor andere gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door megaleo op 10-04-2003 18:54 ]
kwanta kosta?megaleo schreef op 10 april 2003 @ 18:54:
Ja dat ding werkt perfect.Ik heb zelf de MA-600 (serieel) en een vriend van me heeft vorige week de MA-620 gekocht en werkt ook probleemloos.
![]()
Je legt je telefoon ervoor en je pc ziet herkent hem meteen. Kan niet beter.![]()
Stukken beter als zo'n klote kabeltje voor je foon. En die zijn ook alleen maar meestal voor een paar soorten toestellen te gebruiken. En die IR kun je ook nog voor andere gebruiken.
no comment
veel belanghebbenden dus ik dacht ik ga ef trappe
hoe zit het nou met de software ondersteuning? werkt de nokia software op een IRDA adapter (welke is btw het beste voor de 6610/7210) en zo nee; wat voor een software heb je dan wél nodig ervoor?
Je moet natuurlijk wel alles kunnen, van bestanden (java, ringtone, achtergrondjes) tot inlezen in Outlook....
en dit is de actisys: http://www.tweakers.net/pricewatch/?Query=actisys
Ik heb hem al voor €39,95 gezien. Maar meestal vind je ze duurder en kijk idd ff op de pricewatch. Staat volgens mij ook wel wat bij.
Ach ja. "wat"
[ Voor 7% gewijzigd door megaleo op 21-05-2003 00:08 . Reden: zie hieronder ]
[ Voor 14% gewijzigd door marteltor op 21-05-2003 00:01 ]
maar kan niet zomaar plaatjes en jar/jads downloaden verwijderen?
Heb de nokia software
Anders ff logomanager downloaden.RiCk schreef op 21 May 2003 @ 13:05:
Heb nu wel verbinding
maar kan niet zomaar plaatjes en jar/jads downloaden verwijderen?
Heb de nokia software
Heb je wel Nokia PC Suite 5?
[ Voor 7% gewijzigd door megaleo op 21-05-2003 20:12 ]