Toon posts:

Java-schuifpuzzel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb direct al een vraag.
Ik moet voor op school een schuifpuzzel ontwerpen in java.
Het moet dus geen javascript zijn. Nu heb ik al overal rondgezocht naar wat voorbeeldcode die me kan helpen, maar nergens vind ik bruikbare code. Kan je een .class document openen om naar de code te kijken?
Weet iemand of heeft iemand wat voorbeeldcode staan of zitten er hier menasen die on-the-fly wat code kunnen typen?

Alvast bedankt!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja er zitten hier mensen die dat weten, en ja ook mensen die dat on-the-fly kunnen. Sterker nog: ze kunnen je opdracht zodanig maken dat je een 10 haalt!

En nee, huiswerk-requests mogen hier niet. Zelf maken dus ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

1. Het 'openmaken van de class file' is verboden. Waneer de makers het in orde zouden vinden dat je naar de source kon kijken hadden ze deze er wel bij gegeven.
2. Het is hier niet de bedoeling dat anderen voor jou je huiswerk gaan maken. Dus je hoeft hier echt niet te verwachten dat mensen een berg source voor je neerzetten.
3. Ik neem aan dat je ook wel wat uitgelegd hebt gekregen in de klas en dat je ook een lesbopek hebt waarin je dingen zou kunnen vinden? Kan me nameijlijk niet voorstellen dat je zo in het diepe geflikkerd wordt.

Maar goed, wat lukt je niet, waar loop je vast, wat heb je al gedaan?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:32

momania

iPhone 30! Bam!

Helaas, op dit forum doen we niet aan script-requests.
Lees daarvoor eerst even dit door: Welkom in P&W (FAQ-19/02/2003)

Verder twijfel ik of je uberhaupt wel al wat in JAVA kan programmeren en de taal ook al begrijpt en beheerst. Ik kan me ook niet voorstellen dat een leraar jullie zo in het diepe gooit nml.

[ Voor 43% gewijzigd door momania op 10-04-2003 10:20 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Snap je wel de theorie achter de schuifpuzzel ?

Dus zo van

- hoe hou je bij welk vlak waar ligt
- hou bij welk vlak open staat

Dan kom je er wel achter dat arrays ook handig kan zijn ;-)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Hoi, welkom in P&W (en op GoT in 't algemeen). ;)

Er gelden hier op P&W echter een aantal (strenge?) regels.
Deze regels kan je terugvinden in de P&W FAQ (waarnaar door momania al verwezen wordt).
Daarin zal je lezen dat scriptrequests en decompilen van code oa niet toegelaten zijn hier. Dat heeft een simpele reden: P&W is een forum dat gaat over programmeren en we willen het voor iedereen een beetje interessant houden; als iedereen hier echter alleen maar scriptrequests gaat posten, dan is het leuke er al gauw af.
Het decompilen van code is niet toegestaan omdat dit (meestal) illegaal is.

Dan maar weer ontopic:
Post hier eens wat er precies niet lukt, zeg eens wat je al hebt, wat je geprobeerd hebt, en waar je moeite mee hebt.
(Zie ook de P&W quickstart: Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen thx voor de repleys. Daar zal ik dus rekening mee houden.
Pagina: 1