Toon posts:

[sony cybershot] ImageMixer vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony Cybershot (DSC-P51) en daar krijg je standaard Pixela ImageMixer bij. Met dit programma kun je je foto's downloaden van je camera. Maar wat een rukprogramma zeg.... ongelofelijk. Kan zo wel 10 dingen opnoemen die me niet bevallen.

Maar genoeg over meningen, weet iemand een stukje software die ImageMixer kan vervangen? Waar ik dus foto's mee van mijn camera kan halen?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 20:25

dominic

will code for food

Hebben die Cybershots niet gewoon een USB aansluiting? (Mijn p20 wel..) Dan ziet XP hem gewoon als removable media..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Idem ditto hier, dat pixela nog nooit gebruikt ook (ja, 1 minuut en toen weer de-install!).
[Camera Sony DSC-P9]

Sluit um alleen direct op usb van laptop aan, ik heb een cardreader voor vaste pc: is toch wat comfortabeler. Daar heb ik wel de 25 euro voor over.

Verwijderd

Topicstarter
dominic schreef op 10 April 2003 @ 10:11:
Hebben die Cybershots niet gewoon een USB aansluiting? (Mijn p20 wel..) Dan ziet XP hem gewoon als removable media..
Hm. XP, wat is dat precies?

Dat is een grap ...

Maar ik draai win98, zijn er alternatieven denken jullie qua software? Er zal ongetwijfeld software zijn overigens, maar kan je wel andere gebruiken ivm drivers?

Verwijderd

ACDSee?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 10:47 . Reden: linkje toegevoegd ]