Toon posts:

Kabel internet tweaken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie overal kabelinternet tweak guides langskomen (bijvoorbeeld op <A HREF="http://www.tweak3d.net">Tweak3d.net</A>
Is hier wat aan te tweaken? Wat zijn aan te raden instellingen?
Ik zit bij chello met een 3com kaart en een com21 modem.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

http://www.speedguide.net

Trouwens als je rond de 180-190KB haalt met je chello kun je tweaken wat je wilt maar de boel is toch begrenst op 192KB/s (1.5mbit) :)

Ik zit al bijna een uur lang met 189KB/s hier in OBL :9

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Kijk... met die 180/ 190 ben ik best tevreden... Alleen die F*cking upload van 15K/s is veel te weinig. Is daar 100 (of nog meer :)) van te maken ben ik erg blij..

Jammer alleen dat ik een lancity modem heb... Schijnt daarmee niet te kunnen... :(

(verder chello + farallon nic)

Verwijderd

met een lancity kan het juist wel. zoek op het net maar naar het prog fuckupc en daarmee heb je een upload net zo snel als je download. alleen het is tijdeijk want na een tijdje komt upc erachter en heb je weer 15

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 05 december 2001 23:17 schreef marcelleander het volgende:
alleen het is tijdeijk want na een tijdje komt upc erachter en heb je weer 15
... en misschien wel een probleem...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 23:17 schreef marcelleander het volgende:
met een lancity kan het juist wel. zoek op het net maar naar het prog fuckupc en daarmee heb je een upload net zo snel als je download. alleen het is tijdeijk want na een tijdje komt upc erachter en heb je weer 15
Komt omdat je HUB-genoten gaan klagen >:)
Als je te lage downloads hebt moet je bellen met UPC uploads doen ze niks mee. Ennuuh FUP he

Verwijderd

Het is echter niet meer mogelijk om met F*ckupc proggie je upload te verhogen, dit is maar tijdelijk geweesd. Je zit gewoon vast aan die 15 kb per sec upload
Pagina: 1